“Første og siste gang”

Kjøkken: Grill
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Dessverre elendig mat som ikke sto til forventningene menyen og innredningen satt. Kjøttet i sandwichen hadde en ufin lukt og var ikke spiselig. Kjøttet skulle være av kalv, men usikkert hva dette var. Vegetarburgeren laget av sopp var en hel sopp stekt i alt for mye olje. Amaldinepotetene som ble servert til var så ihjelstekt i frityr at de nesten ikke gikk an å tygge.

Takk, lonola

Hei!

Denne anmeldelsen opprørte vår franske kjøkkensjef, og vi vil gjerne kommentere noen av påstandene dine.

1. Sandwichen vår er jospergrillet brissel av kalv. Utdrag fra store norske leksikon:
"Brissel er en kjertel (thymus) som finnes bak øvre del av brystbenet, og går under kategorien innmat. Brissel fra unge dyr (kalver og lam) regnes som en delikatesse, særlig i Frankrike."

Siden det er innmat er det slettes ikke rart at kjøttet lukter litt. Vi må dog bare beklage at du ikke ble tilstrekkelig informert via vår meny og servitør om hvilken type kjøtt dette var. At det var noe "feil" med kjøttet er dog feil.

2. Portobellosopp-burgeren er ovnsbakt med litt olivenolje, salt, pepper, persille, hvitløk og løk.

3. Amandinepotetene vi serverer til denne, og flere andre retter, er ferske og ovnsbakte. De er aldri i nærheten av noen frityr. Siden de ikke er fritert og ovnen kan variere litt på temperatur kan noen være mer crispy enn andre.

Hadde du kommet med en tilbakemelding direkte til oss under besøket kunne vi kanskje forklart dette litt bedre, samt funnet løsninger slik at du hadde sittet igjen med en bedre opplevelse etter besøket.

Thomas Petitpez
Kjøkkensjef No3

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

No3 holder koken og har blitt et fast stoppested for oss på vei sør og/eller nordover på E6. Hyggelige ansatte og høy kvalitet på maten. Har også tidligere opplevd godt med liv her litt utpå kvelden, uten at det oppleves negativt. Anbefales!
Det lå an til cup-bombe da Rana tok ledelsen over Glimt mens vi var der…men like sikkert som at maten og stemningen er god på No 3 så snudde Glimt kampen før vi forlot Takk for det og takk oss ;)

1  Takk, AndreasJL
Bergli123, Eier på No3, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Tusen takk for en veldig hyggelig anmeldelse!
Velkommen tilbake til oss! #førrevig

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Grill Royal planke til.min 2 personer for 355 pr person er grovt overpriset og er en skikkelig rip-off. Her må man legge på atskillig flere og bedre kjøttbiter for å forsvare prisen. Tilbehøret og service forøvrig var på samme nivå.

Takk, ToneGrim

Hei Tone!

Det er kjedelig å lese at dere hadde en slik opplevelse hos oss.
Vi serverer 5 typer kjøtt på planken (biff av okse, kylling, svinekjøtt, reinsdyrspølse og andebryst) samt fries, salat, maiskrem, soppstuing, aioli, bearnaisesaus og en piperade av paprika. Alle sausene/tilbehøret lages fra bunnen av. Vi mener både kvaliteten og kvantiteten forsvarer prisen (355 pr pers) for denne retten, men det er mulig dere har vært svært uheldig denne kvelden og det kan vi bare beklage.

Å kalle signaturretten vår for rip off får stå på din regning. Vi mottar nesten utelukkende bare skryt både for smakene og for mengden mat/kjøtt som er på planken, det er de færreste som klarer å spise opp. I blant er det også gjester som ønsker dessert men som rett og slett ikke makter det fordi de har spist denne først.

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

God mat, men servicen ødela opplevelsen. Satt i nesten tre kvarter og ventet på at personalet skulle hente fatene etter hovedrett og vi få bestilt dessert. Men da de endelig kom og hentet var kjøkkenet stengt for bestilling. Nabo bordet fikk derimot bestille…. Virket forøvrig som at take away ble prioritert foran gjester i restauranten.

Takk, IngerSor

Hei!

Vi har allerede hatt en god dialog rundt dette besøket og lagt oss flate. Her var det mer enn 1 glipp fra vår side, og det er vi lei oss for. Vi har tilbudt dere en kompensjon for besøket og håper dere vil ta turen tilbake for en litt hyggeligere opplevelse, og at dere vil få et bedre inntrykk av No3.

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Ble dessverre lav score fra oss. Maten var god. Vi hadde t bone og bbq burger. Men servicen langt under pari. Kom aldri og ryddt bordet når vi var ferdige med middagen. Dette medførte at vi aldri full dessertmenyen og heller ingen dessert da kjøkkenet ble stengt. Til stor skuffelse fra barna. Skikkelig nedtur etter en uke på ferie i nord Norge. Anbefaler andre steder fremfor denne puben hvis det skal spises mat med familien og man ønsker normal service. Ole Kristian søreide.

Takk, Trip723309

Reisende som så på No3, så også på

Har du vært i No3? Del dine erfaringer!