“Mye venting”

Kjøkken: Grill
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Lang ventetid. Virket som det var dårlig kommunikasjon mellom servitørene. Ventet vel rundt 45min på hovedrett og valgte å gå etter litt vel lang venting på å få bestilt dessert også.
Servitørene sto i baren å pratet da vi gikk så var vel derfor det var lite å se til dem.
Var ellers god mat, sett bort i fra potetene som var litt vel oljete.

Takk, Ingalill95

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Hadde en super opplevelse da vi spiste middag her på gjennomreise. De ansatte var dyktige i jobben sin ved å yte utmerkes god service og maten var fantastisk. Veldig flinke med allergener også. Vil absolutt anbefale dette stedet.

1  Takk, Stine M
Bergli123, Eier på No3, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Tusen takk for en veldig hyggelig anmeldelse!
Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Spis bare her om du har veldig god tid og er veldig tålmodig. Det var nesten fullt med folk, men det var altfor få ansatte i forhold til antall gjester uansett. Det kom ingen for å ta imot bestilling, så jeg spurte en kelner. Han sa han skulle finne noe å skrive på. Etter en del venting mens vi så at kelneren prioriterte andre oppgaver, kledde vi på oss og skulle gå. Da kom han, men da var det for seint. Vi så også andre som hadde fått bestilt lenge før oss først få drikke etter 15 min. Da tok vi ikke sjansen på å måtte vente en time på mat. Lokalet var stort med mange bord. Bordene stod litt tett. Maten er sikkert god, men det ble for dårlig service til at vi fikk smakt på den.

Takk, Trokken

Hei!

Kjedelig å lese deres opplevelse av besøket.
Vi er inne i en ekstremt travel sommerperiode der svært mange ferierer i hjemlandet. På toppen av det hele kommer gjerne folk til samme tid for å spise og da kan det bli svært hektisk i støytene. Jeg må bare beklage at vi ikke rakk å ta i mot dere på en bedre måte denne kvelden.

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Her går det for seg selv på en torsdag. Det må skyldes at de ikke tuller med drinkene. Egen signaturdrink har de også og tempoet bak disken er det ingenting å si på.

Takk, jantesays
Bergli123, Eier på No3, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Tusen takk for en veldig hyggelig anmeldelse!
Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Dessverre elendig mat som ikke sto til forventningene menyen og innredningen satt. Kjøttet i sandwichen hadde en ufin lukt og var ikke spiselig. Kjøttet skulle være av kalv, men usikkert hva dette var. Vegetarburgeren laget av sopp var en hel sopp stekt i alt for mye olje. Amaldinepotetene som ble servert til var så ihjelstekt i frityr at de nesten ikke gikk an å tygge.

Takk, lonola

Hei!

Denne anmeldelsen opprørte vår franske kjøkkensjef, og vi vil gjerne kommentere noen av påstandene dine.

1. Sandwichen vår er jospergrillet brissel av kalv. Utdrag fra store norske leksikon:
"Brissel er en kjertel (thymus) som finnes bak øvre del av brystbenet, og går under kategorien innmat. Brissel fra unge dyr (kalver og lam) regnes som en delikatesse, særlig i Frankrike."

Siden det er innmat er det slettes ikke rart at kjøttet lukter litt. Vi må dog bare beklage at du ikke ble tilstrekkelig informert via vår meny og servitør om hvilken type kjøtt dette var. At det var noe "feil" med kjøttet er dog feil.

2. Portobellosopp-burgeren er ovnsbakt med litt olivenolje, salt, pepper, persille, hvitløk og løk.

3. Amandinepotetene vi serverer til denne, og flere andre retter, er ferske og ovnsbakte. De er aldri i nærheten av noen frityr. Siden de ikke er fritert og ovnen kan variere litt på temperatur kan noen være mer crispy enn andre.

Hadde du kommet med en tilbakemelding direkte til oss under besøket kunne vi kanskje forklart dette litt bedre, samt funnet løsninger slik at du hadde sittet igjen med en bedre opplevelse etter besøket.

Thomas Petitpez
Kjøkkensjef No3

Reisende som så på No3, så også på

Har du vært i No3? Del dine erfaringer!