“Rot med bestilling, slapp smak på maten”
Anmeldelse av No3

No3
Vurdert som nr. 3 av 32 Restauranter i Mo i Rana
Kjøkken: Grill
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 11. september 2021 via mobile enheter

Hyggelig servitør, men bestillingen ble rotet bort, da vi purret etter en time fikk vi bestilt på nytt. Maten kom raskt, hamburger bbq var nydelig, men andebrystet var smakløst og slapt. Ikke helt å anbefale.

Dato for besøk: september 2021
Takk, 764o

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Lang ventetid. Virket som det var dårlig kommunikasjon mellom servitørene. Ventet vel rundt 45min på hovedrett og valgte å gå etter litt vel lang venting på å få bestilt dessert også.
Servitørene sto i baren å pratet da vi gikk så var vel derfor det var lite å se til dem.
Var ellers god mat, sett bort i fra potetene som var litt vel oljete.

Takk, Ingalill95
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Hadde en super opplevelse da vi spiste middag her på gjennomreise. De ansatte var dyktige i jobben sin ved å yte utmerkes god service og maten var fantastisk. Veldig flinke med allergener også. Vil absolutt anbefale dette stedet.

1  Takk, Stine M
Bergli123, Eier på No3, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Tusen takk for en veldig hyggelig anmeldelse!
Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Spis bare her om du har veldig god tid og er veldig tålmodig. Det var nesten fullt med folk, men det var altfor få ansatte i forhold til antall gjester uansett. Det kom ingen for å ta imot bestilling, så jeg spurte en kelner. Han sa han skulle finne noe å skrive på. Etter en del venting mens vi så at kelneren prioriterte andre oppgaver, kledde vi på oss og skulle gå. Da kom han, men da var det for seint. Vi så også andre som hadde fått bestilt lenge før oss først få drikke etter 15 min. Da tok vi ikke sjansen på å måtte vente en time på mat. Lokalet var stort med mange bord. Bordene stod litt tett. Maten er sikkert god, men det ble for dårlig service til at vi fikk smakt på den.

Takk, Trokken

Hei!

Kjedelig å lese deres opplevelse av besøket.
Vi er inne i en ekstremt travel sommerperiode der svært mange ferierer i hjemlandet. På toppen av det hele kommer gjerne folk til samme tid for å spise og da kan det bli svært hektisk i støytene. Jeg må bare beklage at vi ikke rakk å ta i mot dere på en bedre måte denne kvelden.

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Her går det for seg selv på en torsdag. Det må skyldes at de ikke tuller med drinkene. Egen signaturdrink har de også og tempoet bak disken er det ingenting å si på.

Takk, jantesays
Bergli123, Eier på No3, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Tusen takk for en veldig hyggelig anmeldelse!
Velkommen tilbake til oss!

Reisende som så på No3, så også på

Har du vært i No3? Del dine erfaringer!