Agoda.com
Anmeldt 10. juli 2020

Leide en hytte for overnatting ifm feriereise, og er veldig glad for at vi valgte Yttervik. Nydelig utsikt ut over fjorden fra terrassen, nydelig kveldsvær, pluss også for en resepsjon og et vertskap av den gode sorten :-)

2  Takk, runeolsen67
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Fin liten camping for en natt eller to. Nydelig utsikt fra fiskeplass på molo eller kai. Nyoppusset sanitæranlegg. Ok liten lekeplass med trampoline. Anbefales ikke for veldig lange vogner. Små plasser og trangt å snu.

1  Takk, jonhoy
Anmeldt 12. august 2019 via mobile enheter

Super plass, fin utsikt og meget strøkent dusj/ toalettområde. Desidert den reneste vi har vært på. Rolig og fint område. Meget triveligt vertskap, positiv fra ende til annen. God mulighet for båtleie for den som ønsker det

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, stigmag
Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

Denne plassen kan trygt anbefales. Rent og velstelt på hele plassen. Moderne og rent sanitæranlegg. Tilrettelagt for fiske med fiskeplasser og sløyebenk. Nydelig beliggenhet med utsikt over fjord og fjell. Båtutleie og aktiviteter for barn.
Og ikke minst veldig hyggelig og hjelpsomt vertskap.

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, Vidar B
Anmeldt 26. juli 2019 via mobile enheter

Vi testet en natt i telt på vei til Nord-Norge.
Fra første minutt ble vi ønsket velkommen, og fulgt opp for å gi oss best mulig opphold.

Beliggenheten er fantastisk ved fjorden, og oppholdet kan med fordel kombineres med fiske.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Stig G