“Hyggelig spisested med ladestasjon ved siden av.”
Anmeldelse av Krokstrand Cafe

Krokstrand Cafe
Vurdert som nr. 28 av 32 Restauranter i Mo i Rana
Beskrivelse: Krokstrand Kafé ligger ved foten av Saltfjellet, 65 km nord for Mo i Rana. Kafeen er helårsåpen med servering av frokost, dagens middag, á la carte og hjemmebakte kaker. Krokstrand Kafé har hyggelig betjening og god mat.
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Hyggelig sted med ok mat. Vi har vært innom flere ganger og litt av særpreget er blitt borte etter oppussing. Vi savner de gamle bildene fra stedet og isbjørnen utenfor.

Takk, Escape646988

Anmeldt 17. juni 2019 via mobile enheter

Jeg tenkte det var lurt å stoppe her å spise før turen over Saltfjellet, men det angrer jeg på. De som jobbet der var sure og middagsbuffeen var forferdelig, smakløs og kjedelig. Det var saltkjøtt, en type grytekjøtt, fisk og tørre kyllingklubber. Potetene smakte ingenting og pommes friten var tørr. Anbefaler ingen å dra innom her

Dato for besøk: juni 2019
Takk, 720s_lvia
Anmeldt 6. juli 2017 via mobile enheter

Er det noe jeg ikke er, så er det kresen i matveien. Men denne opplevelsen var bare trist, dyr og smakløst! Var innom for å kjøpe med litt mat på veien, hvor det første jeg legger merke til at prisene var rimelig høye. Kjøpte derfor en trailergrill som virket mer kokt enn grillet når jeg fikk maten og en pommes frites som var så hard (fritert for lenge) at ikke gaffelen gikk gjennom. I tillegg så det mer ut som en barne porsjon enn en vanlig voksen porsjon. Jeg håper virkelig vi bare var uheldige her og at dette var en engangshendelse..?

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Ja-Wisth
Anmeldt 12. mai 2017 via mobile enheter

Skulle ta et stopp før Saltfjellet, men på grunn av dårlig service ble det veldig kort. Blir ikke flere ganger.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, Katrine W
Anmeldt 1. august 2016

Middagsbuffet var virkelig dårlig og langt under pari for landeveg i Norge. Frokost samme. Ikke mye hjemmelaget her nei. :-(

Dato for besøk: juli 2016
Takk, FrodeKommode

Reisende som så på Krokstrand Cafe, så også på

Har du vært i Krokstrand Cafe? Del dine erfaringer!