Fantastisk !

Ekspedisjonsturen anbefales ! Store grotter og en vakker marmorgang. Fantastisk opplevelse ned en... les mer

Anmeldt 12. august 2021
61annekb
Helt rått

Rå tur ned i mørket. Vi hadde Nikolai som guide, og vi følte oss trygge hele veien. De som ønsket... les mer

Anmeldt 24. juli 2021
649kennye

Anmeldt 15. oktober 2017 via mobile enheter

Dette er en kjempemorsom tur, og spennende å vandre rundt i grottene. det var klatring/klyving og trangt til tider, men ikke veldig krevende. Anbefales!

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, 285kristint
Per Gunnar H, Leder  på Setergrotta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. oktober 2017

Takk for hyggelig tilbakemelding! Fint at det i tillegg til å være en sportslig naturopplevelse også kan være morsomt

Anmeldt 12. juli 2017 via mobile enheter

Vi tok med oss våre gutter, 8-10 år og hadde en fantastisk spennende tur i grotta. Gutta klatret og krabbet, samt fikk god kunnskap om grotte systemet. Takk til Julie for flott og tålmodig guiding. Hun hold orden i rekkene

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Vegard F
Per Gunnar H, Leder  på Setergrotta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2017

Takk for god tilbakemelding, hyggelig med familiebesøk! Grottetur gir utfordringer

Anmeldt 12. juli 2017 via mobile enheter

Vi var to familier på tilsammen fire voksne og fire barn (alder 8-13 år) som fikk en fantastisk flott opplevelse i fjellet. Noe krevende fysisk da grotteturen innebar både klatring, kryping og til dels åling i enkelte partier. Masse flott å se på inne i fjellet,- alt fra isklumper og marmor til ørret i et vann dypt inne i grotten. Vi hadde med oss ei dyktig guide som både informerte om fakta og fortalte spennende historier. Vi storkoste oss alle sammen i de vel to timene vi fikk oppleve innsiden av et av de flotte fjellene våre. Anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Gunn Marit L
Anmeldt 30. juni 2017 via mobile enheter

Interessant hule med både åpne rom og små trange kriker og kroker. Morsom tur. Svært god guiding av Julie!

Interesting cave with both open rooms and tights nooks and crannies. Quite a fun trip. Very competent guiding.

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, Djupi
Per Gunnar H, Daglig leder på Setergrotta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juli 2017

Thank you - welcome back another time

Anmeldt 15. februar 2016

En av mange kalksteinsgrotter i Rana. Den er noe mer krevende enn Grønligrotta, og den er ikke opplyst.

Dato for opplevelse: juli 2015
Takk, Geir G