Trygg og spennende oppdagelsesferd

Svært hyggelig tur med oppmerksom guide. Passer ypperlig som et par timers oppdagelsesferd med barn... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Funhunter74
Fantastisk !

Ekspedisjonsturen anbefales ! Store grotter og en vakker marmorgang. Fantastisk opplevelse ned en... les mer

Anmeldt 12. august 2021
61annekb

Anmeldt 20. juli 2021

Ekspedisjonturen var en helt unik opplevelse, med fantastisk guide som kunne mye og skapte en fin trygghetsfølelse inne i grotta. I grotta fikk vi se hvordan vannet har utformet ulike typer steinarter, vi fikk til å med se ørret. Turen hadde en super helhetsopplevelse med fantastisk mat i grillhytte som avslutning. Denne turen anbefaler jeg dersom du ønsker en aktiv opplevelse, og et minne for livet!

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Gerd-noraoloding
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Dette var en skikkelig kul og spennende opplevelse for oss voksne og for 11-åringen og 16-åringen. Guiden var helt super! Vi krøp i ganger, klatret over kampesteiner og rullet i sand! Vi så hulrom laget av havet, andre laget av is og noen av vann, og lærte mye om fjellet. Anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, heidiaab
593pergunnarh, Leder  på Setergrotta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2020

Så hyggelig at dere likte det

Anmeldt 15. oktober 2017 via mobile enheter

Dette er en kjempemorsom tur, og spennende å vandre rundt i grottene. det var klatring/klyving og trangt til tider, men ikke veldig krevende. Anbefales!

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, 285kristint
Per Gunnar H, Leder  på Setergrotta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. oktober 2017

Takk for hyggelig tilbakemelding! Fint at det i tillegg til å være en sportslig naturopplevelse også kan være morsomt

Anmeldt 12. juli 2017 via mobile enheter

Vi tok med oss våre gutter, 8-10 år og hadde en fantastisk spennende tur i grotta. Gutta klatret og krabbet, samt fikk god kunnskap om grotte systemet. Takk til Julie for flott og tålmodig guiding. Hun hold orden i rekkene

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Vegard F
Per Gunnar H, Leder  på Setergrotta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2017

Takk for god tilbakemelding, hyggelig med familiebesøk! Grottetur gir utfordringer

Anmeldt 12. juli 2017 via mobile enheter

Vi var to familier på tilsammen fire voksne og fire barn (alder 8-13 år) som fikk en fantastisk flott opplevelse i fjellet. Noe krevende fysisk da grotteturen innebar både klatring, kryping og til dels åling i enkelte partier. Masse flott å se på inne i fjellet,- alt fra isklumper og marmor til ørret i et vann dypt inne i grotten. Vi hadde med oss ei dyktig guide som både informerte om fakta og fortalte spennende historier. Vi storkoste oss alle sammen i de vel to timene vi fikk oppleve innsiden av et av de flotte fjellene våre. Anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Gunn Marit L