Hanne K
11.5 km fra Dalselv Kro og Hotell
Bar/lounge
Se flere hoteller i Mo i Rana
Anmeldt 22. juli 2018

For en hyggelig pris fikk vi et svært godt, nyoppusset, rom, særdeles hyggelig og hjelpsom betjening samt en helt grei frokost. Kaffe på termos var til og med inkludert. Sterkt anbefalt som overnatting langs E6, eller som utgangspunkt for aktiviteter i området.

Romtips: Veldig bra hunderom for reisende med dyr.
Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Ragnar_Bass_Bikkjer
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 18. juli 2013

Fint lite motell med nye og moderne rom. Veldig hyggelig service. Enkelt å finne fram til og nå. Beliggenheten er bra, det er nært byen, havet, elven og fjellene. Fin utsikt fra vinduet. Meget bra valg for én natts opphold.

1  Takk, Hannaleena M
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen til et Tripadvisor-medlem og kommer ikke fra Tripadvisor LLC. Tripadvisor sjekker anmeldelser.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.com. Vis original
Anmeldt 29. september 2013

Dato for oppholdet: august 2013