“Min menig”

China Kroa
Vurdert som nr. 12 av 35 Restauranter i Mo i Rana
Kjøkken: Kinesisk
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Bra service, det første han gjorde før vi satte oss var å vaske bordet, bra med tanke på corona. Veldig rent. fine menyer men kunne ønske mer fakta som For eksempel hva maten inneholder. Det tok litt tid før han kom så vi kunne bestille. Kunne servert drikken mer profesjonelt.

Risen var kokt litt for kort, skjøttet var godt men det var litt tyggemotstand. Sausen til biff sechuanen var litt for tykk. Men grønnsakene var perfekte. Alt i alt en passe bra restaurant.

Takk, fabiwasabi_2020

Anmeldt 15. juli 2019 via mobile enheter

Stoppet for en matbit en sen kveld her. Ølet smakte fortreffelig! Lokalet er passe stort men noe mørkt. Wc finnes i underetasjen med unntak av HC wc som er i hovedetasjen. Maten var dessverre ikke noe spesiell, ikke en eneste grønnsak fulgte med noen av rettene våre (nr 70 og 71). Sausen til rettene var tydelig blitt varmet opp da den hadde skilt seg. Ikke all risen var varm, derimot var nan brødet glovarmt. Oppsummert: mengde, kvalitet og smak på maten samsvare ikke med prisen.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, siljek2
Anmeldt 10. juni 2019

Kinamat kan være greit eller fantastisk. Dette var helt greit verken mer eller mindre. Jeg liker wonTon-suppe og denne havnet i mengden av helt ok. Helt greit prismessig, helt grei service. Kommer nok tilbake.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Karsten S
Anmeldt 3. juni 2019 via mobile enheter

Jeg og min mor feiret min 50 årsdag der 29/-2017. Siste nydelig middag og dessert. Trivelig restaurant med god service fra betjening. Parkeringsplass rett utenfor. Prisnivå er litt for høyt etter min mening. Men vil gjerne spise der flere ganger. Rikholdig meny mange retter å velge mellom. Både kjøttretter og fiskeretter. Skjenkebevilling.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, 8610Steinar
Anmeldt 18. april 2019 via mobile enheter

Meget god og sunn mat, flott service og rask levering! Test gjerne ut flere ulike retter. Vi liker best kylling gong bao og honningmarinert biff.

Dato for besøk: april 2019
Takk, barisoy

Reisende som så på China Kroa, så også på

Har du vært i China Kroa? Del dine erfaringer!