“Tok langt tid før maten kom”
Anmeldelse av China Kroa

China Kroa
Vurdert som nr. 9 av 32 Restauranter i Mo i Rana
Kjøkken: Kinesisk
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Var en eller kanskje to servitør som jobbet, det var fult av folk. Tok langt tid før hun kom å tok i mot bestillingen og maten tok lang tid. Var andre bord som kom etter oss som fikk maten før oss. Selvom vi kom før de store gruppen på 7 og 8 personer!Maten var ikke helt som forventet.

Takk, Araya H

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte 4 ulike retter take away. Rask levering men både vårruller og friterte kongereker både luktet og smakte svidd.

Takk, Ingvild S
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelige servitører og maten var helt ok. Vil absolutt gått her igjen, men synes ikke de skilte seg ut mhp maten.

2  Takk, beatev115
Anmeldt 18. juli 2020

Spiste Peking and og Crisby and, fantastisk god mat som anbefales på det sterkeste. Var fullt på alle andre restauranter denne lørdagen, så gikk dit, fordi det var eneste mulighet til å få mat, men angret slett ikke på det

Takk, Åge J
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Bra service, det første han gjorde før vi satte oss var å vaske bordet, bra med tanke på corona. Veldig rent. fine menyer men kunne ønske mer fakta som For eksempel hva maten inneholder. Det tok litt tid før han kom så vi kunne bestille. Kunne servert drikken mer profesjonelt.

Risen var kokt litt for kort, skjøttet var godt men det var litt tyggemotstand. Sausen til biff sechuanen var litt for tykk. Men grønnsakene var perfekte. Alt i alt en passe bra restaurant.

Takk, fabiwasabi_2020

Reisende som så på China Kroa, så også på

Har du vært i China Kroa? Del dine erfaringer!