“Litt for dyr veikromat”
Anmeldelse av Søilen Restaurant

Søilen Restaurant
Vurdert som nr. 27 av 32 Restauranter i Mo i Rana
Kjøkken: Norsk
Beskrivelse: Vår restaurant er med i et nettverk av serveringssteder i Nord-Norge som går under navnet "Arktisk Meny". Deltakerne har som mål å benytte tradisjonelle og nye matretter, basert på nordnorske råvarer og produkter. Vårt kjøkken legger spesiell vekt på å bruke lokale råvarer og produkter når nye retter blir utviklet. Eksempler er rein fra Arkitsk Rein og Vilt på Gruben, ost fra gårdsysteriet i Utskarpen og minimandel fra Handnesgården. Vi håper at dette er med på å skape forventninger til de rettene som blir servert, og vi vil gjøre hva vi kan for at dere får en minneverdig matopplevelse.
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Bestillte brasert reinskank, men det jeg spiste var reinkjøtt kokt leeeeenge! Dvaske ihjelkokte grønnsaker og potetmos i følge. Spurte etter vinkart og en vinanbefaling, og fikk svar at det måtte bli rødvin. Maten kom etter 3 min, før vinen. Det var fordi dette var mat som var ferdiglaget pga av et busselskap, så da hadde de så mye.

Takk, ElseB219

Anmeldt 12. juni 2021

Mat av knapt veikrostandard! Hadde ventet betydelig bedre til prisen! Råvarer fra frysedisken. Bestilte kamskjell og scampi.

Takk, 505kjellb
Anmeldt 5. oktober 2020 via mobile enheter

Relativt god mat, men prisnivået for middag a la carte er høyt og ikke verdt prisen. Burger med chips var godt og greit priset. Samme for lunsjrettene. Den innerste del av restauranten var flott, men den ytterste delen var mer kafestil og forsvarer ihvertfall ikke prisnivået.

Dato for besøk: oktober 2020
3  Takk, Rune1973
Anmeldt 22. august 2019 via mobile enheter

Etter en lang dag med avsluttende togtur over Saltfjellet fra Bodø ble det middag på Søilen og hotellet.
Mye turister gjorde at det ikke ble det helt store bordet, men det ble en rask cheeseburger med en øl.
Hyggelig og raskt gikk det, så service var på topp.
Litt kjedelig burger, med fries, men den gikk med.

Dato for besøk: august 2019
Takk, SveBra
Anmeldt 26. november 2017 via mobile enheter

Nydelig mat og fantastisk personale som alltid.
Men det virker som noen prøver å endre på den fine atmosfæren som sitter i veggene på dette fantastiske stedet. Hvor er gardinene og teppene på gulvene. Man kan ikke gjøre noe så gammelt og ærverdig om til noe minimalistisk. Man må være tro mot stilen

Dato for besøk: november 2017
2  Takk, ellemelar

Reisende som så på Søilen Restaurant, så også på

Har du vært i Søilen Restaurant? Del dine erfaringer!