“Nydelig mat”
Anmeldelse av Kreo Mat & Vin - STENGT

Kreo Mat & Vin
Kjøkken: Fransk, Italiensk
Anmeldt 24. desember 2018 via mobile enheter

Jeg bestilte en hamburger, og det er definitivt den beste burgeren jeg noensinne har smakt! Min forlovede bestilte en calzone, som også var fantastisk god. Denne restauranten anbefales på det aller varmeste!

1  Takk, MasterMAL

Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Litt liten meny, men okei mat og fantastisk service:) de husker sine gjester å man føler seg godt mottat

1  Takk, Ninamikkelborg
Anmeldt 19. september 2018 via mobile enheter

Hvis man skal trekke frem det positive så var i alle fall kald Øl. Maten var ikke mye å skryte av. Kyllingburgeren var vel en fritert schnitzel. Frister ikke å gå hit igjen

Takk, 868vegards
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Lammeretten er nydelig..smaker bedre og bedre for hver gaffel man tar!
Yter god service. Om vi vil sikre oss en god middag på Mo, så spiser vi lam på Kreo!

Dato for besøk: mai 2018
Takk, IngerKristine2014
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Nærmeste nabo til Scandic og naturlig å gå den korte veien dit når man bor på Meyergården. Maten var bra nok, men service var så pass dårlig at det ble litt komisk.

Kelner var ikke interessert i å hjelpe, det tar lang tid før kelner tar kontakt og vi følte oss «til bry». Det er feil følelse på restaurant. Stedet ble «reddet» av maten, men kunne vært betydelig bedre med litt bedre service

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, 476fredrikh