Kjartan S
    kr 995
3.9 km fra Clarion Collection Hotel Helma
Se flere hoteller i Mo i Rana
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Ferieovernatting her. Ble tatt godt imot. Pluss for kveldsmat inkludert. Gode senger og rommet er litt lite men greit. Mangler kjøleskap og strykejern. Rent og fint overalt. God frokost i disse koronatider. Innpakkede porsjoner. Hyggelig betjening overalt. Anbefales

Takk, KarlE297
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Første stopp på turen vår, og vi skulle bare overnatte ei natt.
Vi hadde kjørt langt, så vi gledet oss til ei god natt i gode senger, så skuffelsen var stor da putene var elendig.
Bortsett fra det hadde hotellet en fantastisk frokost som ga oss masse styrke til turen videre.

3  Takk, 931s_lvir
Anmeldt 7. juni 2020

Besøkte hotellet på en miniferie i Nordland, og fikk oppleve byen i utrolig flott vær. Betjeningen var vennligheten selv, og de hadde parkeringsplass rett utenfor inngangsdøra.
Besøket foregikk i "koronatider", med de begrensninger det medførte. Begrensninger på alt mulig, men dette løste de elegant og vennlig. Anbefales ;-)

Romtips: Dette er et byhotell, med de lyder det medfører. Allikevel kan man jo spørre om fjordutsikt
Dato for oppholdet: juni 2020
2  Takk, Jostein G
Anmeldt 5. februar 2020 via mobile enheter

Dette er et hotell jeg ble dypt imponert over. Har bodd på mange hoteller i Choice-kjeden etterhvert, men dette toppet alt. Det handler som regel om god frokost, fint rom og en behagelig seng å sove i. Alt dette inngår absolutt på dette hotellet, men denne anmeldelsen handler faktisk om de som jobber her....personalet. Jeg kan ikke få fullrost alle som en nok, inkludert hotelldirektør Dag. Mottakelsen var varm, imøtekommende og hyggelig. Man føler det nesten som å komme «hjem». Smilene og det gode humøret sitter alltid løst hos absolutt alle. Ved frokost og middag (som er inkludert og meget god), går selveste hotelldirektøren og hyggeprater med voksne som barn. Det samme gjør de som rydder. Akkurat dette gir etter min mening sjel til hotellet.
Jeg var utsatt for en hendelse, som hotellet løste på en fremragende måte. Jeg har i grunnen ikke nok av gode ord å si om dette fantastiske hotellet. Dypt takknemlig og imponert. Tusen takk til hotelldirektør Dag og resten av Clarion Collection Hotel Helma sitt superteam. Hadde jeg kunnet navnet på resten av dere som jobber her, hadde jeg skrevet opp alle som en. Ingen tvil om hvor jeg skal bo, neste gang jeg er i Mo i Rana. 😊👍🏻👌🏻🥰

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, Eirik B
Anmeldt 19. november 2019 via mobile enheter

Bodde her 8,-10. november. Booket dagene hver for seg, da vi ikke visste om vi rakk tilbake dit siste natta. For det første var alle henvendelser til hotellet i forkant av oppholdet, besvart veldig imøtekommende. Vi rakk ikke kveldsmaten som ble avsluttet kl 21:00, men hotellet ba oss ringe om vi ikke rakk det. Da vi ankom stod det deilig varmmat og ventet på oss. Det samme skjedde lørdag. Da fikk vi full middag da vi ankom sent på kveld.

Kjempefint opphold, fantastisk service, deilige senger og rene rom.

Anbefales!

Dato for oppholdet: november 2019