FindHotel
ZenHotels.comUSD 168
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

På gjennomreise til Lofoten med en overnatting på Helma i Moni Rana. Ankom forholdsvis sent på kvelden og fikk servert kveldsmatbuffet, noensinne var lettvint da en slapp å lete etter et sted å spise. Enkel og god mat. Også god frokost. Fine rom med gode senger.

Takk, 30wencheh
Anmeldt 17. juli 2020

Hadde overnattting både nordover og sørover på ferieturen og begge gangene var servicen på topp. På den den ene overnattingen var parkeringen full, men personalet klarte likevel å skvise oss inn på en gratis parkering over veien. Dette til tross for at det var ledig på avgiftsbetalingen i kjelleren. 1 multilader og 2 Teslaladere i kjellerparkeringen. Feriens beste koronafrokost:)

1  Takk, 629kjartans
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Ferieovernatting her. Ble tatt godt imot. Pluss for kveldsmat inkludert. Gode senger og rommet er litt lite men greit. Mangler kjøleskap og strykejern. Rent og fint overalt. God frokost i disse koronatider. Innpakkede porsjoner. Hyggelig betjening overalt. Anbefales

Takk, KarlE297
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Første stopp på turen vår, og vi skulle bare overnatte ei natt.
Vi hadde kjørt langt, så vi gledet oss til ei god natt i gode senger, så skuffelsen var stor da putene var elendig.
Bortsett fra det hadde hotellet en fantastisk frokost som ga oss masse styrke til turen videre.

3  Takk, 931s_lvir
Anmeldt 7. juni 2020

Besøkte hotellet på en miniferie i Nordland, og fikk oppleve byen i utrolig flott vær. Betjeningen var vennligheten selv, og de hadde parkeringsplass rett utenfor inngangsdøra.
Besøket foregikk i "koronatider", med de begrensninger det medførte. Begrensninger på alt mulig, men dette løste de elegant og vennlig. Anbefales ;-)

Romtips: Dette er et byhotell, med de lyder det medfører. Allikevel kan man jo spørre om fjordutsikt
Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Jostein G