Eirik Helgøy
0.5 km fra Clarion Collection Hotel Helma
1.0 km fra Clarion Collection Hotel Helma
0.2 km fra Clarion Collection Hotel Helma
3.9 km fra Clarion Collection Hotel Helma
Bedroom in Bech's Motel and Camping (family room / flat). Kitchen and living room with bedsofa l
2.0 km fra Clarion Collection Hotel Helma
Bar/lounge
0.9 km fra Clarion Collection Hotel Helma
getlstd_property_photo
9.5 km fra Clarion Collection Hotel Helma
Se flere hoteller i Mo i Rana
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Gratis parkering ved døra. Hyggelig og hjelpsom betjening. Reine og pene dobbeltrom. Veldig god kveldsmat med i prisen. Meget god frokost til tross for corona restriksjoner.
Har bodd her flere ganger og altid like bra og altid god atmosfære. Her har mange hotell mye å lære.

Takk, JensU963
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

På gjennomreise til Lofoten med en overnatting på Helma i Moni Rana. Ankom forholdsvis sent på kvelden og fikk servert kveldsmatbuffet, noensinne var lettvint da en slapp å lete etter et sted å spise. Enkel og god mat. Også god frokost. Fine rom med gode senger.

Takk, 30wencheh
Anmeldt 17. juli 2020

Hadde overnattting både nordover og sørover på ferieturen og begge gangene var servicen på topp. På den den ene overnattingen var parkeringen full, men personalet klarte likevel å skvise oss inn på en gratis parkering over veien. Dette til tross for at det var ledig på avgiftsbetalingen i kjelleren. 1 multilader og 2 Teslaladere i kjellerparkeringen. Feriens beste koronafrokost:)

1  Takk, 629kjartans
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Ferieovernatting her. Ble tatt godt imot. Pluss for kveldsmat inkludert. Gode senger og rommet er litt lite men greit. Mangler kjøleskap og strykejern. Rent og fint overalt. God frokost i disse koronatider. Innpakkede porsjoner. Hyggelig betjening overalt. Anbefales

Takk, KarlE297
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Første stopp på turen vår, og vi skulle bare overnatte ei natt.
Vi hadde kjørt langt, så vi gledet oss til ei god natt i gode senger, så skuffelsen var stor da putene var elendig.
Bortsett fra det hadde hotellet en fantastisk frokost som ga oss masse styrke til turen videre.

3  Takk, 931s_lvir