FindHotel
ZenHotels.comUSD 168
Anmeldt 28. juli 2020

Stengt gym pga korona, men åpen buffet er et økonomisk tiltak og ikke et smitteverntiltak. Ellers greit plassert hotell med ok rom, standard og ingenting utover normalen. Det var også selvforsyning med håndklær pga mindre renhold, igjen korona tiltak hevdes det. Skulle dette vært sannheten hadde de ikke valgt å ha buffet.

Takk, EirikHelgoy
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Gratis parkering ved døra. Hyggelig og hjelpsom betjening. Reine og pene dobbeltrom. Veldig god kveldsmat med i prisen. Meget god frokost til tross for corona restriksjoner.
Har bodd her flere ganger og altid like bra og altid god atmosfære. Her har mange hotell mye å lære.

Takk, JensU963
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

På gjennomreise til Lofoten med en overnatting på Helma i Moni Rana. Ankom forholdsvis sent på kvelden og fikk servert kveldsmatbuffet, noensinne var lettvint da en slapp å lete etter et sted å spise. Enkel og god mat. Også god frokost. Fine rom med gode senger.

Takk, 30wencheh
Anmeldt 17. juli 2020

Hadde overnattting både nordover og sørover på ferieturen og begge gangene var servicen på topp. På den den ene overnattingen var parkeringen full, men personalet klarte likevel å skvise oss inn på en gratis parkering over veien. Dette til tross for at det var ledig på avgiftsbetalingen i kjelleren. 1 multilader og 2 Teslaladere i kjellerparkeringen. Feriens beste koronafrokost:)

1  Takk, 629kjartans
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Ferieovernatting her. Ble tatt godt imot. Pluss for kveldsmat inkludert. Gode senger og rommet er litt lite men greit. Mangler kjøleskap og strykejern. Rent og fint overalt. God frokost i disse koronatider. Innpakkede porsjoner. Hyggelig betjening overalt. Anbefales

Takk, KarlE297