FindHotel
Gratis avbestilling frem til 27.08.22
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Ankom hotellet en sommerkveld etter en dag med svært høy temperatur. Ble først tildelt rom i 5. etasje, men ble flyttet til 6. etasje da barneseng ikke var gjort klar. Måtte stå og vente mens de gjorde klart, noe som er ugunstig med lite barn sent på kvelden. Rommet var ulidelig varmt, vinduet kunne knapt åpnes og temperatur kunne ikke justeres. Det var ikke ordnet håndklær til ungen. Resepsjonisten var svært behjelpelig da vi ga beskjed om varmen, og stilte ned temperaturen (uten at vi merket særlig effekt). Fikk også utdelt en liten vifte, og deretter en større vifte da de selv kjente hvor varmt det var (i forbindelse med at vi ba om å få låst opp vinduet for full lufting).

Kveldsmåltid (varmt, kaldt og dessert) inkludert i prisen trekker opp, men barneseng var ekstra kostnad. Ikke kjøleskap, vannkoker e.l. på rommet. Betalparkering, og denne var full. Finnes alternative parkeringer i nærheten.

Romtips: Be om rom vendt bort fra solen på de varmeste dagene
1  Takk, tmn717
Anmeldt 22. juli 2021

Dette hotellet er rett og slett upåklagelig !
Her har mange virkelig noe å lære.
Å servere kveldsmat er jo en genistrek utenom det vanlige for oss som reiser med barn og kommer litt utpå dagen, helt genialt !!
Anbefales på det sterkeste !

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Jarljohansen
Anmeldt 22. juli 2021

Meget trivelig og fleksibelt personell. God mat på både kveldsmat (kveldsmat er et absolutt plusspoeng) og frokost. Kjapp etterfylling og så godt som aldri mangel på mat. Rommene er så absolutt ok. Dog var sengen på vårt rom alt for myke. Sov dårlig grunnet senga.

Takk, jimnJ5274UX
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Helt topp hotell med fine fasiliteter. Veldig rent og stilig bad, fint oppredde senger, gratis parkering, treningsrom, middagsbuffet om kvelden, flott frokost med et personale som er mer påkobla enn jeg har sett på noe hotell tidligere, gjorde det hele til en liten opplevelse å bo her!

Romtips: Spør etter parkeringslapp i resepsjonen for gratis parkering.
Takk, gardso
Anmeldt 28. juni 2021

Hotellet var enkelt å finne, parkering tvers over gaten for hovedinngangen. Vi fikk lapp til å legge i ruta.
Fine fasiliteter, flotte rom, rolig strøk og kort vei til alt!
Frokost, søtsaker og kveldsmat inkludert.
Frokosten hadde varierte retter og pålegg.
Søtsakene fikk vi ikke med oss, da vi kom ned et kvarter for sent, det stengte kl 17.30 for å klargjøre for kveldsmat fra 18.00. Vi droppet svinenakke og innbakt torsk til fordel for thai-mat på Bangkok, 100 meter unna, forbi parkeringsplassen.
Rommet var rent og ryddig, badet var lekkert, og utsikten var helt grei, ut mot p-plassen, kirken og rådhuset.
Vi hadde et flott opphold og kan anbefale hotellet på det varmeste!

Takk, JanErikO16