FindHotelUSD 145
Orbitz.comUSD 145
EtripUSD 145
TripadvisorUSD 145
Anmeldt 7. august 2021

Vi reiste som par med én hund. God kveldsmat som er inkludert i prisen! Trivelig hotell-ansatte. Ikke mye ekstra i tillegg i pris for å ha med hund i forhold til andre hoteller. Hadde vært mer renslig og praktisk hvis rommene ikke hadde teppe på gulvene (pga astma) da det var litt tyngre å puste på rommet. Ellers alt tipp topp. Takk for oss!! Vi kommer tilbake :)

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Cesssa
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Vi overnattet her både tur nordover til Senja og da vi skulle sørover igjen. Veldig hyggelig service, rene og pene rom samt en deilig frokostbuffet. Det er også verdt å legge til at du får varmmat inkludert i prisen på kveldsbuffeten

Takk, 251vanjac
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Ankom hotellet en sommerkveld etter en dag med svært høy temperatur. Ble først tildelt rom i 5. etasje, men ble flyttet til 6. etasje da barneseng ikke var gjort klar. Måtte stå og vente mens de gjorde klart, noe som er ugunstig med lite barn sent på kvelden. Rommet var ulidelig varmt, vinduet kunne knapt åpnes og temperatur kunne ikke justeres. Det var ikke ordnet håndklær til ungen. Resepsjonisten var svært behjelpelig da vi ga beskjed om varmen, og stilte ned temperaturen (uten at vi merket særlig effekt). Fikk også utdelt en liten vifte, og deretter en større vifte da de selv kjente hvor varmt det var (i forbindelse med at vi ba om å få låst opp vinduet for full lufting).

Kveldsmåltid (varmt, kaldt og dessert) inkludert i prisen trekker opp, men barneseng var ekstra kostnad. Ikke kjøleskap, vannkoker e.l. på rommet. Betalparkering, og denne var full. Finnes alternative parkeringer i nærheten.

Romtips: Be om rom vendt bort fra solen på de varmeste dagene
1  Takk, tmn717
Anmeldt 22. juli 2021

Dette hotellet er rett og slett upåklagelig !
Her har mange virkelig noe å lære.
Å servere kveldsmat er jo en genistrek utenom det vanlige for oss som reiser med barn og kommer litt utpå dagen, helt genialt !!
Anbefales på det sterkeste !

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Jarljohansen
Anmeldt 22. juli 2021

Meget trivelig og fleksibelt personell. God mat på både kveldsmat (kveldsmat er et absolutt plusspoeng) og frokost. Kjapp etterfylling og så godt som aldri mangel på mat. Rommene er så absolutt ok. Dog var sengen på vårt rom alt for myke. Sov dårlig grunnet senga.

Takk, jimnJ5274UX