FindHotel
Gratis avbestilling frem til 27.08.22
Anmeldt 14. august 2021

Her følte vi oss velkommen når vi kom inn døra. Hjelpsom og hyggelig folk i resepsjonen. Fine rom med god utsikt over byen. Enkelt å finne fram og gratis parkering. God frokost og kjempegod kveldsmat! Kommer gjerne tilbake hit!

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, HeidiM236
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Veldig fornøyd med dette hotellet! Sov her en natt på veg nordover på bryllupsreise og fikk oppgradert rom. Kjempehyggelig personale, rent og pent hotell, god kveldsmat og frokost. Veldig fornøyd. Vi kommer til å bruke dette hotellet flere ganger på kjøreturer sørover.

Takk, X4226FUkarene
Anmeldt 7. august 2021

Vi reiste som par med én hund. God kveldsmat som er inkludert i prisen! Trivelig hotell-ansatte. Ikke mye ekstra i tillegg i pris for å ha med hund i forhold til andre hoteller. Hadde vært mer renslig og praktisk hvis rommene ikke hadde teppe på gulvene (pga astma) da det var litt tyngre å puste på rommet. Ellers alt tipp topp. Takk for oss!! Vi kommer tilbake :)

Takk, Cesssa
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Vi overnattet her både tur nordover til Senja og da vi skulle sørover igjen. Veldig hyggelig service, rene og pene rom samt en deilig frokostbuffet. Det er også verdt å legge til at du får varmmat inkludert i prisen på kveldsbuffeten

Takk, 251vanjac
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Ankom hotellet en sommerkveld etter en dag med svært høy temperatur. Ble først tildelt rom i 5. etasje, men ble flyttet til 6. etasje da barneseng ikke var gjort klar. Måtte stå og vente mens de gjorde klart, noe som er ugunstig med lite barn sent på kvelden. Rommet var ulidelig varmt, vinduet kunne knapt åpnes og temperatur kunne ikke justeres. Det var ikke ordnet håndklær til ungen. Resepsjonisten var svært behjelpelig da vi ga beskjed om varmen, og stilte ned temperaturen (uten at vi merket særlig effekt). Fikk også utdelt en liten vifte, og deretter en større vifte da de selv kjente hvor varmt det var (i forbindelse med at vi ba om å få låst opp vinduet for full lufting).

Kveldsmåltid (varmt, kaldt og dessert) inkludert i prisen trekker opp, men barneseng var ekstra kostnad. Ikke kjøleskap, vannkoker e.l. på rommet. Betalparkering, og denne var full. Finnes alternative parkeringer i nærheten.

Romtips: Be om rom vendt bort fra solen på de varmeste dagene
1  Takk, tmn717