Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Meget bra hotell med ypperlig service, gratis parkering og sentral plassering i byen. Frokosten bød på et tallrikt påleggsutvalg med godt utvalg av brød. På kvelden var det to varmretter til kveldsmaten. På ettermiddagen bød hotellet på kaker, som smakte godt. Hit kommer vi gjerne tilbake!

Romtips: Ikke kom for sent på kvelden om du har bil, parkeringsplassen kan bli full.
1  Takk, mortens951
Anmeldt 14. august 2021

Her følte vi oss velkommen når vi kom inn døra. Hjelpsom og hyggelig folk i resepsjonen. Fine rom med god utsikt over byen. Enkelt å finne fram og gratis parkering. God frokost og kjempegod kveldsmat! Kommer gjerne tilbake hit!

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, HeidiM236
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Veldig fornøyd med dette hotellet! Sov her en natt på veg nordover på bryllupsreise og fikk oppgradert rom. Kjempehyggelig personale, rent og pent hotell, god kveldsmat og frokost. Veldig fornøyd. Vi kommer til å bruke dette hotellet flere ganger på kjøreturer sørover.

Takk, X4226FUkarene
Anmeldt 7. august 2021

Vi reiste som par med én hund. God kveldsmat som er inkludert i prisen! Trivelig hotell-ansatte. Ikke mye ekstra i tillegg i pris for å ha med hund i forhold til andre hoteller. Hadde vært mer renslig og praktisk hvis rommene ikke hadde teppe på gulvene (pga astma) da det var litt tyngre å puste på rommet. Ellers alt tipp topp. Takk for oss!! Vi kommer tilbake :)

Takk, Cesssa
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Vi overnattet her både tur nordover til Senja og da vi skulle sørover igjen. Veldig hyggelig service, rene og pene rom samt en deilig frokostbuffet. Det er også verdt å legge til at du får varmmat inkludert i prisen på kveldsbuffeten

Takk, 251vanjac