FindHotel
Gratis avbestilling frem til 27.08.22
Trip.comUSD 159
Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig personale både ved innsjekk og utsjekk! Rommene er små men ok! Kunne tenkt meg litt bedre luftemuligheter da det blir varmt på rommet! Kveldsmaten på søndagen var meget god, variert med mye smak! En honnør til kokken(e)!

1  Takk, elir_nnen
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Meget bra hotell med ypperlig service, gratis parkering og sentral plassering i byen. Frokosten bød på et tallrikt påleggsutvalg med godt utvalg av brød. På kvelden var det to varmretter til kveldsmaten. På ettermiddagen bød hotellet på kaker, som smakte godt. Hit kommer vi gjerne tilbake!

Romtips: Ikke kom for sent på kvelden om du har bil, parkeringsplassen kan bli full.
1  Takk, mortens951
Anmeldt 14. august 2021

Her følte vi oss velkommen når vi kom inn døra. Hjelpsom og hyggelig folk i resepsjonen. Fine rom med god utsikt over byen. Enkelt å finne fram og gratis parkering. God frokost og kjempegod kveldsmat! Kommer gjerne tilbake hit!

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, HeidiM236
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Veldig fornøyd med dette hotellet! Sov her en natt på veg nordover på bryllupsreise og fikk oppgradert rom. Kjempehyggelig personale, rent og pent hotell, god kveldsmat og frokost. Veldig fornøyd. Vi kommer til å bruke dette hotellet flere ganger på kjøreturer sørover.

Takk, X4226FUkarene
Anmeldt 7. august 2021

Vi reiste som par med én hund. God kveldsmat som er inkludert i prisen! Trivelig hotell-ansatte. Ikke mye ekstra i tillegg i pris for å ha med hund i forhold til andre hoteller. Hadde vært mer renslig og praktisk hvis rommene ikke hadde teppe på gulvene (pga astma) da det var litt tyngre å puste på rommet. Ellers alt tipp topp. Takk for oss!! Vi kommer tilbake :)

Takk, Cesssa