Expedia.comUSD 150
eDreamsUSD 149
Trip.comUSD 161
Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Meget bra hotell. Kveldsmaten er helt topp. Uten tvil Norges beste kveldsmat hvis man sammenligner med andre i denne kjeden. Mange forskjellige hovedretter, kaldrett,suppe, salat, oster og dessertbord. Så dette hotellet anbefales..

Takk, Smiling_Tourist
Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig personale både ved innsjekk og utsjekk! Rommene er små men ok! Kunne tenkt meg litt bedre luftemuligheter da det blir varmt på rommet! Kveldsmaten på søndagen var meget god, variert med mye smak! En honnør til kokken(e)!

1  Takk, elir_nnen
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Meget bra hotell med ypperlig service, gratis parkering og sentral plassering i byen. Frokosten bød på et tallrikt påleggsutvalg med godt utvalg av brød. På kvelden var det to varmretter til kveldsmaten. På ettermiddagen bød hotellet på kaker, som smakte godt. Hit kommer vi gjerne tilbake!

Romtips: Ikke kom for sent på kvelden om du har bil, parkeringsplassen kan bli full.
1  Takk, mortens951
Anmeldt 14. august 2021

Her følte vi oss velkommen når vi kom inn døra. Hjelpsom og hyggelig folk i resepsjonen. Fine rom med god utsikt over byen. Enkelt å finne fram og gratis parkering. God frokost og kjempegod kveldsmat! Kommer gjerne tilbake hit!

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, HeidiM236
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Veldig fornøyd med dette hotellet! Sov her en natt på veg nordover på bryllupsreise og fikk oppgradert rom. Kjempehyggelig personale, rent og pent hotell, god kveldsmat og frokost. Veldig fornøyd. Vi kommer til å bruke dette hotellet flere ganger på kjøreturer sørover.

Takk, X4226FUkarene