“Anbefales ”
Anmeldelse av Cafe Byporten

Cafe Byporten
Vurdert som nr. 11 av 35 Restauranter i Mo i Rana
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Som lunsj sted eller ønske om noe godt til kaffen anbefaler jeg dette stedet på det sterkeste. Kort avstikker fra E6. Har besøk stedet flere ganger med min familie og er overrasket over kvaliteten på mat. Mye mat og hjemmelaget, og langt over standard til en vanlig kafé. Anbefales fra en kokk.

1  Takk, MarianneA337

Anmeldt 22. mai 2020 via mobile enheter

Pizzaen var god, men også noe svidd. Aiolien jeg bestillte kom i den minste skåla jeg noen gang har sett. Attpåtil var det ikke en aioli, var mer som en rømme utynnet med vann. Aioli skal være majones.

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, paalmartino
Anmeldt 10. januar 2020 via mobile enheter

Elsker denne cafeen fantastiske kaker og gode sitteplasser. Passer godt for hele familien. Har også en effektiv betjening

Dato for besøk: januar 2020
Takk, LeniD2
Anmeldt 27. oktober 2019 via mobile enheter

Sentralt plassert i forretningssenter. Tilstrekkelig med sitteplasser. Ganske bra valg av kaker, men kunne vært litt flere valgmuligheter når det gjelder rundstykker med pålegg. Prisnivå lik andre spisesteder. Gode kaker. Kundene er for det meste voksne folk. Ikke et spisested som trekker mye ungdommer. Trivelig kafé der en kan sitte å se utover både fjorden og sentrum.Kan anbefales. Eller en finne en sitteplass der en kan se på kunder på forretninger på forretningssenteret.

Dato for besøk: oktober 2019
2  Takk, 8610Steinar
Anmeldt 30. mai 2019 via mobile enheter

Trivelig café i et forretningssenter. Ganske god utvalg av kaker og andre matretter. Men ďet tar litt lang tid å få matretter du bestiller.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, 8610Steinar

Reisende som så på Cafe Byporten, så også på

Har du vært i Cafe Byporten? Del dine erfaringer!