FindHotelUSD 128
Agoda.comUSD 128
TripadvisorUSD 128
Snaptravel
Anmeldt 31. januar 2020 via mobile enheter

har bodd her mange uker ifm jobb. dette er ett lav budsjett motell med begrenset bemanning i resepsjonen, spesielt i helgene. vi får servert frokost og middag her vær dag. frokosten er helt vanlig med alt du trenger for en god start på dagen. middagene vi har fått servert har vært variert og det har alltid vært nok mat/ rause porsjoner. rommene er helt standard med noe slitt innredning, og noen har kjøleskap og hårføner ( kan få lånt dette også i resepsjonen). jeg har sovet godt da det er lite støy i området. beliggenheten er også bra 5 min gange til togstasjonen og sentrum.

Dato for oppholdet: januar 2020
1  Takk, tunneltrollet
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Billig og bra! Fine rom, hyggelig betjening og god mat. Fikk oppgradet til comfort, til prisen av budsjett da det var noen som hadde kanselert. Totalinntrykket var over all forventning, med den lave prisen tatt i betraktning. Frokosten hadde alt det man trenger pluss mye mer!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 423siljed
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Vi fikk et rom som med tett sluk, sjokoladeflekk på benken, skittent dusjforheng, ingen såpe og så skittent vindu at det nesten ikke var mulig å se ut. Klaget i resepsjonen, men nytt rom fikk vi ikke. Kunne vært veldig fint, men de trenger virkelig renere rom.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, 407tuvaf
Anmeldt 27. juni 2018 via mobile enheter

Her får du det du betaler for og litt til! Selv om rommet var lite var så det moderne og nytt ut, og det var reint! Helt OK frokost, men som sagt så får man det man betaler for! Hyggelig resepsjonist! God seng.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, mari1234b
Anmeldt 30. november 2017

På jobb med kolleger. Akseptable rom, men ut over det drives stedet svært uprofesjonelt.
Møterom uten tilfredsstillende ventilasjon. Dårlig oppfølging av personalet når det gjelder dagpakker. Utilfredsstillende mat og servering, på grensen til det pinlige.

Positivt at det er gangavstand til sentrum, med godt utvalg av gode restauranter.

Romtips: Finn et annet hotell!
Dato for oppholdet: november 2017
Takk, M780