FindHotelUSD 118
Trip.comUSD 131
Agoda.comUSD 118
Snaptravel
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Veldig gode senger, reint og god dusj. Dette ble et bra opphold.

Minus for frokostslutt kl 0930 og utsjekk 1100, begge alt for tidlig i fellesferie.

Ellers hadde plassen gangavstand til sentrum, noe som er bra ettersom de ikke har egen restaurant om du vil kjøpe mat.

Takk, kentj614
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Motell-standard med ok rom. Bærer preg av å være et sted for langtidsboende arbeidere. Rommene var små og nyoppussede, og med nye senger. Badene var små og trengte oppussing. Enkel, men ok frokost. Hyggelige ansatte.

Takk, 30wencheh
Anmeldt 31. januar 2020 via mobile enheter

har bodd her mange uker ifm jobb. dette er ett lav budsjett motell med begrenset bemanning i resepsjonen, spesielt i helgene. vi får servert frokost og middag her vær dag. frokosten er helt vanlig med alt du trenger for en god start på dagen. middagene vi har fått servert har vært variert og det har alltid vært nok mat/ rause porsjoner. rommene er helt standard med noe slitt innredning, og noen har kjøleskap og hårføner ( kan få lånt dette også i resepsjonen). jeg har sovet godt da det er lite støy i området. beliggenheten er også bra 5 min gange til togstasjonen og sentrum.

Dato for oppholdet: januar 2020
1  Takk, tunneltrollet
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Billig og bra! Fine rom, hyggelig betjening og god mat. Fikk oppgradet til comfort, til prisen av budsjett da det var noen som hadde kanselert. Totalinntrykket var over all forventning, med den lave prisen tatt i betraktning. Frokosten hadde alt det man trenger pluss mye mer!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 423siljed
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Vi fikk et rom som med tett sluk, sjokoladeflekk på benken, skittent dusjforheng, ingen såpe og så skittent vindu at det nesten ikke var mulig å se ut. Klaget i resepsjonen, men nytt rom fikk vi ikke. Kunne vært veldig fint, men de trenger virkelig renere rom.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, 407tuvaf