“Bursdagsfeiring”
Anmeldelse av Fiskehallen

Fiskehallen
Vurdert som nr. 1 av 27 Restauranter i Narvik
Anmeldt 26. januar 2019 via mobile enheter

Fantastisk mat nok en gang. Vi spiste grillet tørrfisk. På en skala fra 1 til 10 så var vi alle enige om at dette var en suveren 10 er. Fantastisk resturang

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, halvarm2015

Anmeldt 12. desember 2018

Det skal noe til å få topp karakter, noe denne fiskerestauranten er helt i nærheten av. Vi besøker den jevnlig og har aldri gått misfornøyd derfra.
Porsjonene er bra, du blir mett hvis det er ditt formål med besøket. Fersk fisk er ikke billig noe sted i verden, heller ikke her, men likevel akseptable for et godt fiskemåltid.
Servicen er bra. Godt kaldt vann fra en av Norges beste drikkevannkilder får du med på kjøpet.

1  Takk, bjse
Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Vil du ha fisk å spise så er dette plassen i Narvik. Alt på menyen kan anbefales. Råvarene står i høysete. Fin og koselig atmosfære

Takk, bengtao
Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Respekt for råvarene gir fantastisk smaksopplevelse og betjening som kan sitt fag. Lørdagskvelden i Narvik ble en fin avslutning på ferien

Takk, DagfridB2
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Meget god mat i flotte lokaler. Noe for enhver gane, både store og små. Egner seg for alt fra raske lunsjer til små selskaper.

Utsøkt fersk fisk!

Dato for besøk: august 2018
Takk, travelpavelravel

Reisende som så på Fiskehallen, så også på

Narvik, Narvik kommune

Har du vært i Fiskehallen? Del dine erfaringer!