“Alltid vellykket mat !”
Anmeldelse av Fiskehallen

Fiskehallen
Vurdert som nr. 1 av 28 Restauranter i Narvik
Anmeldt 4 uker siden

Er en veldig flott plass å spise på med en hyggelig og positivt innstilt betjening. Maten og menyvalget er veldig bra, og en som liker fiskeretter vil nok nikke anerkjennende etter å ha vært der. Plassen kan på det varmeste anbefales. Ligger i sentrum av byen

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, perh958

Anmeldt 1. september 2019

Her får du alltid fersk og godt tillaget fiskemat fra veldig hyggelig betjening. Trivelig lokale , finnes også mulighet for å sitte ute når værer tillater det.

Dato for besøk: august 2019
Takk, gurobs3
Anmeldt 9. august 2019 via mobile enheter

Hyggelig og serviceminded betjening, koselig restaurant. Mannen min og jeg kjøpte stekt høyrygg av sei som var himmelsk god, mens sønnen vår kjøpte fiskekaker som var litt seige. Mengden mat på tallerken er solid og man går iallfall ikke sulten der fra. Kan sterkt anbefales!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, gunnkarinesperlingo
Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Kjempegod mat og god og hyggelig service. Rimelige priser. Flott beliggenhet i sentrum av Narvik. Gangavstand.

Dato for besøk: august 2019
Takk, strolf
Anmeldt 29. juli 2019 via mobile enheter

Vi spiste grillet boknafisk (stedets signaturrett) og hvalbiff. Veldig godt, et sted Narvik kan være stolt av.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, andhans1

Reisende som så på Fiskehallen, så også på

Narvik, Narvik kommune

Har du vært i Fiskehallen? Del dine erfaringer!