“Verdt et besøk”
Anmeldelse av Fiskehallen

Fiskehallen
Vurdert som nr. 1 av 26 Restauranter i Narvik
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Trivelig lokale og ansatte. Vi delte en "snack" på 4 med blåskjell til forrett. Det var 1 kg blåskjell, god porsjon båtpotetet og aioli. Var en enorm porsjon, og veldig godt.
Til hovedrett tok vi stekt kveite, grillet tørrfisk og boknafisk. Den stekte kveita var nydlig, med fantastisk god pure og saus. De med grillet tørrfisk og boknafisk var også fornøyd. Baconet får litt trekk, da jeg savner litt mere smak og mindre fett.

Trekker litt ned på utvalget av viner, og ingen vinkart. Var 3 forskjellige hvitvin å velge på b.la. Hjemme ville vi drukket en aquavit til denne maten. Dette kom vi på når vi var ferdig. Med drikkekart ville vi kanskje ha kommet på dette tidligere.

Det var ganske fullt i lokalet, og kun 1 toalett. Noe som selvfølgelig førte til kø.

Men alt i alt verdt et besøk. Anbefales.

Takk, 111ninae

Anmeldt 29. juli 2021

Vi ankom stedet og ble godt tatt i vare mot. Vi hadde med rullestol og de ansatte lagde en rampe for oss slik at vi kunne sitte ute å nyte godværet. Det var godt vær, men maten var helt fantastisk. Vi bestilte fiskesuppe og retter med tørr fisk på grillen, en av dem var husets spesialitet. Dette er mat man ikke får mange steder, og kvaliteten er på det høyeste nivå! Fersk fisk på sitt beste.

Om det er et sted man må spise i Narvik så er det her!

Takk, Andreas D
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Vi har i sommer spist her 4 ggr - forskjellige retter - og alt har smakt veldig, veldig godt. Rikelig med mat.
Takk! Vi kommer tilbake!
Anbefales virkelig!

Takk, annebrittb2017
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat - kveite og fiskesuppe. Må være byens beste alternativ hvis man ønsker å spise fisk. Anbefales!!

Takk, paal_2021
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Fin velkomst med uformell og god service. Etter anbefaling bestilte vi blant annet fiskesuppe, og den var nydelig! Fish & chips var også digg. Her kan de fisk!

Bonuspoeng for også å ha pasta på barnemenyen, og spesielt god service å tilby oss å ta med rester hjem da minstemann ikke spiste spesielt mye.

Takk, 650sirig

Reisende som så på Fiskehallen, så også på

Narvik, Narvik kommune

Har du vært i Fiskehallen? Del dine erfaringer!