“God smak på fiskeburger!”
Anmeldelse av Fiskehallen

Fiskehallen
Vurdert som nr. 1 av 26 Restauranter i Narvik
Anmeldt 17. september 2021 via mobile enheter

En enkel fiskeburger med svært gode smaker. Coleslaw og sprøløk var akkurat nok uten at det ble for mye greier til. Hyggelig personale.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Fredeflu

Anmeldt 15. september 2021 via mobile enheter

Veldig god mat og hyggelige kelnere. Vi spiste sei, fiskesuppe, fish&chips,klippfisk. Alt utmerket. Vi kommer gjerne igjen.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Freedom38337826039
Anmeldt 10. august 2021

Vi måtte kjøpe noe her i fiskebutikken. Reker til litt hotellrom-mat og klippfisk til og ha med hjem.

Takk, Paul K
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Trivelig lokale og ansatte. Vi delte en "snack" på 4 med blåskjell til forrett. Det var 1 kg blåskjell, god porsjon båtpotetet og aioli. Var en enorm porsjon, og veldig godt.
Til hovedrett tok vi stekt kveite, grillet tørrfisk og boknafisk. Den stekte kveita var nydlig, med fantastisk god pure og saus. De med grillet tørrfisk og boknafisk var også fornøyd. Baconet får litt trekk, da jeg savner litt mere smak og mindre fett.

Trekker litt ned på utvalget av viner, og ingen vinkart. Var 3 forskjellige hvitvin å velge på b.la. Hjemme ville vi drukket en aquavit til denne maten. Dette kom vi på når vi var ferdig. Med drikkekart ville vi kanskje ha kommet på dette tidligere.

Det var ganske fullt i lokalet, og kun 1 toalett. Noe som selvfølgelig førte til kø.

Men alt i alt verdt et besøk. Anbefales.

Takk, 111ninae
Anmeldt 29. juli 2021

Vi ankom stedet og ble godt tatt i vare mot. Vi hadde med rullestol og de ansatte lagde en rampe for oss slik at vi kunne sitte ute å nyte godværet. Det var godt vær, men maten var helt fantastisk. Vi bestilte fiskesuppe og retter med tørr fisk på grillen, en av dem var husets spesialitet. Dette er mat man ikke får mange steder, og kvaliteten er på det høyeste nivå! Fersk fisk på sitt beste.

Om det er et sted man må spise i Narvik så er det her!

Takk, Andreas D

Reisende som så på Fiskehallen, så også på

Narvik, Narvik kommune

Har du vært i Fiskehallen? Del dine erfaringer!