“Beste kveita noensinne. ”
Anmeldelse av Fiskehallen

Fiskehallen
Vurdert som nr. 1 av 26 Restauranter i Narvik
Anmeldt 20. september 2021 via mobile enheter

Fantastisk gode fiskeretter. Rause porsjoner, nydelig saus, glovarmt og nylaget alt sammen.
Sentral plassering midt i Narvik sentrum. Råvarene kommer fra fiskebutikken vegg-i-vegg.
Greit, litt hytteaktig interiør, med tremøbler og lite dilldall.

Takk, heidit657

Anmeldt 17. september 2021 via mobile enheter

En enkel fiskeburger med svært gode smaker. Coleslaw og sprøløk var akkurat nok uten at det ble for mye greier til. Hyggelig personale.

Takk, Fredeflu
Anmeldt 15. september 2021 via mobile enheter

Veldig god mat og hyggelige kelnere. Vi spiste sei, fiskesuppe, fish&chips,klippfisk. Alt utmerket. Vi kommer gjerne igjen.

Takk, Freedom38337826039
Anmeldt 10. august 2021

Vi måtte kjøpe noe her i fiskebutikken. Reker til litt hotellrom-mat og klippfisk til og ha med hjem.

Takk, Paul K
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Trivelig lokale og ansatte. Vi delte en "snack" på 4 med blåskjell til forrett. Det var 1 kg blåskjell, god porsjon båtpotetet og aioli. Var en enorm porsjon, og veldig godt.
Til hovedrett tok vi stekt kveite, grillet tørrfisk og boknafisk. Den stekte kveita var nydlig, med fantastisk god pure og saus. De med grillet tørrfisk og boknafisk var også fornøyd. Baconet får litt trekk, da jeg savner litt mere smak og mindre fett.

Trekker litt ned på utvalget av viner, og ingen vinkart. Var 3 forskjellige hvitvin å velge på b.la. Hjemme ville vi drukket en aquavit til denne maten. Dette kom vi på når vi var ferdig. Med drikkekart ville vi kanskje ha kommet på dette tidligere.

Det var ganske fullt i lokalet, og kun 1 toalett. Noe som selvfølgelig førte til kø.

Men alt i alt verdt et besøk. Anbefales.

Takk, 111ninae

Reisende som så på Fiskehallen, så også på

Narvik, Narvik kommune

Har du vært i Fiskehallen? Del dine erfaringer!