“Pizza”

Milano Ankenes Restaurant
Vurdert som nr. 12 av 27 Restauranter i Narvik
Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Grei pizza for en rimelig penge.

Bestandig greit å ringe å bestille på tur hjem.

Godt å ha noen lokale restauranter utfor bykjernen.

Trekk for noe kjedelig menyoppsett. Det er for mange like restauranter i Narvik

Dato for besøk: januar 2019
Takk, T7966CEthomash

Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Milano Ankenes ligger litt kinkig til langs E6 på vei inn til Narvik.
Litt slitt lokale uten at det har innvirkning på maten. Smakfull og godt.

Dato for besøk: august 2018
Takk, JosteinEG
Anmeldt 10. mai 2018 via mobile enheter

God mat, god service av en syrier, fin uteservering på en solfylt dag. Hurtig tross alt mange kunder. Litt upraktisk plassering så man må vite av denne plassen for å finne frem.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, jonnyj761
Anmeldt 3. mars 2018 via mobile enheter

Milano har veldig lik mat som bella Napoli. Pizza sausen for eks er litt annen, mere smak. Lokalet er noe dyster, det er veldig mørkt og vi foretrekker å ta med mat hjem.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, dtbaremg
Anmeldt 31. desember 2017

Vi ringte å bestilte en stor pizza på Milano Restaurant Ankenes..for å ta med hjem. Etter bare 15minutter kunne vi i hente vår pizza...Kom hjem..hentet 2 kalde pils fra kjøleskapet....og åpnet lokket til den varme pizzaen. Duftet godt,nydelig pizza. Så noen ganger kan det være godt å gjøre det enkelt med pizza fra Milano Ankenes.

Dato for besøk: november 2017
Takk, Anne E

Reisende som så på Milano Ankenes Restaurant, så også på

Narvik, Narvik kommune
Narvik, Narvik kommune

Har du vært i Milano Ankenes Restaurant? Del dine erfaringer!