“Anbefales på det sterkeste ”

Milano Ankenes Restaurant
Vurdert som nr. 10 av 24 Restauranter i Narvik
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat. Blide og hyggelig personalet som jobber der. Anbefales på det sterkeste.
Det er koselig lokaler som oppleves som rene og innbydende. De har barnestoler og er en barnevennlig restaurant.

Takk, 488hildev

Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Alltid trivelig. Uansett om man bestiller "Take away" eller spiser i lokalet. Ordner seg Stortsett alltid om man ønsker en liten "Vri" på retten med ekstra eller mindre av tilbehøret (Til en billig penge) overkommelige priser på menyen.
Hyggelig betjening

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 536christofferc
Anmeldt 10. august 2019 via mobile enheter

God service og god mat. Man føler seg velkommen når man blir møtt med et smil. Gode porsjoner var det også.
Anbefales.

Dato for besøk: august 2019
Takk, 70annelisej
Anmeldt 30. mai 2019 via mobile enheter

Ble møtt med et smil og hei ved ankomst, vist til et bord og fikk menyen. Ønsket jeg noe å drikke mens jeg så i menyen, og anbefalinger om hva jeg burde prøve. Gikk for pepperbiff og fløtegratinerte poteter. Her brukes det kun indrefilet, og biffen var riktig stekt, god saus, grønnsaker med tyggemotstand og gide poteter. Flott service. De fleste bordene sto ved vindu, noe som gjør det til at de fleste får et fint utsyn.
Her kommer jeg tilbake, anbefales.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, JosteinEG
Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Grei pizza for en rimelig penge.

Bestandig greit å ringe å bestille på tur hjem.

Godt å ha noen lokale restauranter utfor bykjernen.

Trekk for noe kjedelig menyoppsett. Det er for mange like restauranter i Narvik

Dato for besøk: januar 2019
Takk, T7966CEthomash

Reisende som så på Milano Ankenes Restaurant, så også på

Narvik, Narvik kommune
Narvik, Narvik kommune

Har du vært i Milano Ankenes Restaurant? Del dine erfaringer!