“Dårlig service”

Kjøkken: Europeisk, Bespisning, Bar, Kafé
God for: Romantisk, Familier med barn
Middagsalternativer: Frokost, Uteservering
Anmeldt 14. juli 2020

Gode drinker men dårlig service. Vi står i baren og venter på å få bestille rundt tre personale som står i baren og gjør andre ting (fyller opp glass, vasker kaffemaskin og forsvinner). De fremstår lite imøtekommende ovenfor oss kunder. Vi står og venter i ti minutter uten hell og velger å legge igjen pengene en annen plass ikveld. Har hatt gode opplevelser her tidligere, men idag var det graverende. Synd for Narvik som satser på turisme og særlig i sommer hvor mange nordmenn fra landet rundt gir Narvik et besøk.

Takk, Christine H

Anmeldt 14. juli 2020

Gode drinker, men veldig dårlig service. Ingen av servitørene viser interesse rundt kundene. Lang ventetid før man får noe form for service. Spurte flere ganger om drinkmeny og bestilling men ble bare avvist.

Takk, Gjest22
Anmeldt 26. januar 2020 via mobile enheter

Spiste indrefilet av okse, nydelig! Perfekt stekt biff, godt tilbehør, stor porsjon, hyggelig pris, eksepsjonell god service...her er det ingenting å trekke ned på!

Takk, 406victoriae
Anmeldt 8. januar 2020 via mobile enheter

Her anbefales Hjort.... nydelig kjøtt og tilbehør...
Rolig stemning og utsikt mot torvet...
God og rask service....

Takk, Ellinor H
Anmeldt 16. desember 2019 via mobile enheter

En hel gjeng i lag. Skulle egentlig ikke hit, men ble anbefalt å spise her og det er vi glade for. Fantastisk god mat. Prøv grilla klippfisk. Også litt spesielt men hyggelig lokale. Flott atmosfære. Sentralt i sentrum. Rask og hyggelig service. Kommer gjerne hit igjen ved neste Narvik reise

2  Takk, r0ald0vidi

Reisende som så på Kafferiet Resturante og Bar, så også på

Narvik, Narvik kommune

Har du vært i Kafferiet Resturante og Bar? Del dine erfaringer!