“Fantastisk mat”
Anmeldelse av Milano Restaurant Narvik

Milano Restaurant Narvik
Vurdert som nr. 3 av 27 Restauranter i Narvik
Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Anbefales, veldig hyggelig og flott gjeng som yter god service å lager god mat, både til stor å små.

Takk, C5384ZFallanr

Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk god mat. Flott service Der er alltid nydelig mat . rå godt pizza anbefales på det sterkeste

1  Takk, seezarm
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Mat av god kvalitet til helt Ok priser. Vi valgte biff og den var både smakfull og riktig tilberedt, samt menyen består av både pizza og kjøttretter av variert slag.
Lokalet er spartansk innredet og ikke veldig forseggjort, men fungerer helt greit for en rask middag.

Takk, Tomgaard
Anmeldt 27. november 2018 via mobile enheter

Det var Veldig god mat og bra service,jeg bestilte pepperbiff og familien min bestilte pizza . anbefales

Takk, Sunshine24552327756
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Veldig koselig og nydelig sted, maten er veldig bra og servitørene er svært vennlige, jeg hadde anledning til å smake på noen av rettene fra menyen, og de er virkelig velsmakende! Rask service! De tilbyr også «take away»!

1  Takk, Daniele V
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen til et Tripadvisor-medlem og kommer ikke fra Tripadvisor LLC. Tripadvisor sjekker anmeldelser.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.it. Vis original

Reisende som så på Milano Restaurant Narvik, så også på

Har du vært i Milano Restaurant Narvik? Del dine erfaringer!