“Perfekt piffikrydret pomfri”
Anmeldelse av Milano Restaurant Narvik

Milano Restaurant Narvik
Vurdert som nr. 3 av 26 Restauranter i Narvik
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

tter en lang kjøretur bestemte vi oss for å dra innom Milano. Der ble vi møtt av en hyggelig kelner. Vi bestilte en kebabtallerken og en pizza Milano. Pomfien på kabebtallernenen var perfekt piffikrydret, altså en perfekt piffikrydret pomfri som smakte nydelig sammen med det gode kebabkjøttet. Pizzaen var perfekt stekt, og kom sammen med en smakfull rømmedressing servert i sausnebb. Måltidet var en høydare, og vi kommer gjerne tilbake.

Takk, Maps09360917808

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Helt nydelig mat! Mye å velge i i menyen slik at man alltid finner noe man har lyst på. Trivelig lokale og betjening. Anbefales.

Takk, Sara Alice Kver... E
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat og store porsjoner. Lokalet er stort og har god plass. Betjening er bestandig blide og trivelige. Godt utvalg i retter

Takk, bj_rnhelgej
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Innmari gode og store porsjoner.
God mat i tillegg og rask servering. Kebabtallerkenen var spesielt god og ikke sånn "sauset" som på kebabsjappene. Calzonen var enorm og mektig.

Takk, Fearless36196892640
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste middag her og det var god mat, store porsjoner og god service. Stort utvalg på menyen, med biff-varianter, pizza, hamburgere og kenab.

1  Takk, John_Moen

Reisende som så på Milano Restaurant Narvik, så også på

Narvik, Narvik kommune
Narvik, Narvik kommune

Har du vært i Milano Restaurant Narvik? Del dine erfaringer!