“Kjempekoselig restaurant og”
Anmeldelse av Furu Gastropub

Furu Gastropub
Vurdert som nr. 2 av 24 Restauranter i Narvik
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Kjempekoselig restaurant og særdeles god service og god mat. Vi spiste her 2 kvelder i løpet vårt opphold i Narvik og anbefaler virkelig denne restauranten. Kommer garantert tilbake neste gang vi er i Narvik.

Dato for besøk: august 2020
Takk, StineH459

1923 av 43 anmeldelser

Anmeldt 2. august 2020

Fikk servert frityrstekt kjøttpudding da jeg bestilte krispy kylling. Viste det til kelneren som påsto det var kylling.

Dato for besøk: august 2020
Takk, rolfg452
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet vi bodde på anbealte å bestille bord om vi skulle ut å spise. Hadde lest om Furu gastrobar på Tripadviser og bestillte bord asap...heldigvis. Helt fullt da vi kom, desverre utsolgt for det vi hadde tenkt å bestille. Istedenfor crispy kylling ble det vanlig burger og spareribs. Vi kunne helt sikkert valgt hvilken som helst av rettene på menyen og blitt fornøyd. 3 ulike sauser å velge mellom til spareribs, kjøttet var så mørt at det nesten smeltet på tunga. Porsjonen var så stor at den måtte deles med samboeren. Han spiste burger med chorizo og pommes frites. Burgeren var perfekt stekt, og mer enn stor nok til å bli mett av. Hyggelig kelner, rask servering, god vin og god atmosfære. Er du i Narvik så anbefales stedet på det sterkeste. God apetitt og husk å bestill bord.

Takk, evab749
Anmeldt 8. juli 2020

Fantastisk mat og fantastisk service! Vi har allergier og Bastian vår strålende servitør husket det fra gang til gang og fikset Alt, rett og slett imponerende. Vi kommer gjerne tilbake

Takk, Ingviee
Anmeldt 17. mai 2020 via mobile enheter

Veldig god mat og drikke, enkle fine retter med hyggelig betjening til en rimelig pris. Kaffe og drikke også godt

Dato for besøk: mai 2020
Takk, Christian S

Reisende som så på Furu Gastropub, så også på

Har du vært i Furu Gastropub? Del dine erfaringer!