“Helt grei lunsjplass”
Anmeldelse av Furu Gastropub

Furu Gastropub
Vurdert som nr. 2 av 26 Restauranter i Narvik
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Lokalet er fint, nytt og moderne.
Servicen er god. Vi ble møtt av en hyggelig servitør, som viste oss til bordet.
Siden vi skulle spise lunsj, valgte vi dagens lunsj, som var pitabrød med pommes frites. Det falt ikke helt i smak, men det gikk an å spise det. Prisen var egentlig ikke noe å si på.

1  Takk, 864maritas

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Spiste lammefilet som smakte nydelig. Smakfult interiør, rolig miljø og god service. Hit drar jeg gjerne igjen!.......

Takk, heidianetteg2015
Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Lunch på Furu Gastropub i dag, vi var 6 personer og bestilte 2 forskjellige type retter fra dagens lunchmeny og noen bestilte dagens som var laks med pasta, alt smakte fortreffende

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Obotty
Anmeldt 25. juni 2021 via mobile enheter

Knallgod mat. Hadde indrefilet av okse og short ribs. Begge deler var kallgodt. Hyggelig atmosfære og god service. Kommer nok tilbake.

Takk, 495hagenk
Anmeldt 23. juni 2021 via mobile enheter

Jeg fikk meg ett skikkelig godt måltid her. Stemningen var god, mørk og dyster. Smittevernet virket godt. Selv om jeg var alene, så ble jeg sett godt. Jeg bestilte fisk, og det var ett godt valg. Fisken var souVie’et og det smakte helt nydelig. De hadde også masse gøy øl som passet til maten.

Dato for besøk: januar 2021
Takk, dorthesKS

Reisende som så på Furu Gastropub, så også på

Narvik, Narvik kommune

Har du vært i Furu Gastropub? Del dine erfaringer!