“Overraskende godt levert!”
Anmeldelse av Furu Gastropub

Furu Gastropub
Vurdert som nr. 2 av 26 Restauranter i Narvik
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Vi ankom restauranten sent på kvelden, det var mange folk og god stemning.

Servicen var god og vi ble ivaretatt fra vi kom til vi forlot.

En begrenset meny - men de har garantert spesialisert seg på disse rettene.

Spiste biffburger, en av de beste burgerne jeg har spist noen gang. Skal nevnes at jeg har spist min del burgere i løpet av årene.

Både presentasjon og smak, en 10er!

Kommer garantert tilbake.

Om man skal komme med tips til restauranten, sett gjerne opp skilting til toalettene. Også de nede i kjelleren.

1  Takk, hemmelig

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

En fantastisk restaurant som du føler deg velkommen i, trivelig lokale, virkelig hyggelige ansatte. Brød og smør som venterett. Indrefileten var nydelig. Vi måtte ta søtpotetfries i tillegg fordi vi leste god anmeldelse av den - sprø og passe stekt. Til dessert spiste vi creme b. Vi kommer garantert igjen. Takk for en god opplevelse.

Takk, Ellen O
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Lokalet er fint, nytt og moderne.
Servicen er god. Vi ble møtt av en hyggelig servitør, som viste oss til bordet.
Siden vi skulle spise lunsj, valgte vi dagens lunsj, som var pitabrød med pommes frites. Det falt ikke helt i smak, men det gikk an å spise det. Prisen var egentlig ikke noe å si på.

1  Takk, 864maritas
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Spiste lammefilet som smakte nydelig. Smakfult interiør, rolig miljø og god service. Hit drar jeg gjerne igjen!.......

Takk, heidianetteg2015
Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Lunch på Furu Gastropub i dag, vi var 6 personer og bestilte 2 forskjellige type retter fra dagens lunchmeny og noen bestilte dagens som var laks med pasta, alt smakte fortreffende

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Obotty

Reisende som så på Furu Gastropub, så også på

Narvik, Narvik kommune

Har du vært i Furu Gastropub? Del dine erfaringer!