“Gastronomisk aften”
Anmeldelse av Furu Gastropub

Furu Gastropub
Vurdert som nr. 2 av 26 Restauranter i Narvik
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Vi var 2 par på Furu Gastrpub å spiste middag. Fantastisk fine lokaler, hyggelig og effektive servitører. Hvor servitørene også hadde god kunnskap om både maten og drikken. Maten var upåklagelig. Vi spiste indre fileten og shortribs. Og det var veldig mye mat, og ikke minst kjøtt. Barbequesausen av blåbær var rett og slett gastronomisk, og ertepureen har jeg aldri smakt maken til. Anbefales på det varmeste.

Takk, 111ninae

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Vi ankom restauranten sent på kvelden, det var mange folk og god stemning.

Servicen var god og vi ble ivaretatt fra vi kom til vi forlot.

En begrenset meny - men de har garantert spesialisert seg på disse rettene.

Spiste biffburger, en av de beste burgerne jeg har spist noen gang. Skal nevnes at jeg har spist min del burgere i løpet av årene.

Både presentasjon og smak, en 10er!

Kommer garantert tilbake.

Om man skal komme med tips til restauranten, sett gjerne opp skilting til toalettene. Også de nede i kjelleren.

1  Takk, hemmelig
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

En fantastisk restaurant som du føler deg velkommen i, trivelig lokale, virkelig hyggelige ansatte. Brød og smør som venterett. Indrefileten var nydelig. Vi måtte ta søtpotetfries i tillegg fordi vi leste god anmeldelse av den - sprø og passe stekt. Til dessert spiste vi creme b. Vi kommer garantert igjen. Takk for en god opplevelse.

Takk, Ellen O
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Lokalet er fint, nytt og moderne.
Servicen er god. Vi ble møtt av en hyggelig servitør, som viste oss til bordet.
Siden vi skulle spise lunsj, valgte vi dagens lunsj, som var pitabrød med pommes frites. Det falt ikke helt i smak, men det gikk an å spise det. Prisen var egentlig ikke noe å si på.

1  Takk, 864maritas
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Spiste lammefilet som smakte nydelig. Smakfult interiør, rolig miljø og god service. Hit drar jeg gjerne igjen!.......

Takk, heidianetteg2015

Reisende som så på Furu Gastropub, så også på

Narvik, Narvik kommune

Har du vært i Furu Gastropub? Del dine erfaringer!