TripadvisorUSD 125
Priceline
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 21. oktober 2018

Rommet hadde en ille lukt som var verst på badet. Ellers bar rommet preg av avskallet maling og knuste fliser på gulv. Der var ingen mulighet til å regulere temperatur på rommet, bortsett fra å åpne vinduet ut mot hovedveien med tilhørende støy. Bodde her i to døgn og opplevde iskald dusj både om morgen kl. 07 og om kvelden 23.30. Da jeg kontaktet resepsjonen fikk jeg første gang forklaring på at hotellet var fullbooket så det var nok derfor, og på kvelden fikk jeg beskjed om å la dusjen stå å renne i en time for da ville det bli varmvann. Dette er de verste dusjopplevelsene jeg noen sinne har opplevd. Dette hotell vil jeg ikke besøke igjen.

Reisetype: Reiste alene
Takk, MaritaF40
Marlene F, Direktør på Quality Hotel Grand Royal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2018

Hei Marita,

Tusen takk for tilbakemeldingen.
Vi har en ny og en gammel del av hotellet. Vi er i en prosess der vi holder på å oppgradere store deler av hotellet.
Det er sterkt beklagelig at ditt opphold ble som beskrevet. Ta gjerne kontakt med meg på marlene.frantzen@choice.no slik at vi kan få undersøkt hvilket rom du har bodd på og får muligheten for å rette opp i våre feil.

Ha en fin dag videre.

Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Alt er alltid bra! Føler meg altid velkommen, og de som jobber her er konge! Gleder meg til neste gang og kommer alltid til blie og glade servitører! Uansett hvordan ditt humør er, så smitter de ansatte DEG til de glade! Håper flere tar turen innom å møter på disse glade menneskene her!

Takk, Tommy E
MarleneF1062, General Manager på Quality Hotel Grand Royal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. oktober 2018

Hei,

Tusen takk for tilbakemeldingen, vi setter stor pris på det.
Det var utrolig hyggelig å lese, jeg skal viderebringe dette til vårt fantastiske personal.

Vi håper du kommer til oss.

Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Imøtekommende og hjelpsomt personale. Rent og pent. Enkelte rom bærer preg av den gamle stilen, mens de nye rommene er flotte. Noen rom har også badekar. Kjøleskap på rommet er også en fordel. God og variert frokost. Baren øverst på hotellet har en nydelig utsikt. De foretrekker ikke kontanter i baren ettersom de skilter med å være et kontantfritt hotell. Det er to heiser lett tilgjengelig å det er lett å orientere seg. Stort pluss å ha kjøpesenteret 70 meter unna.

1  Takk, torhape

Hei,

Tusen takk for tilbakemeldingen vi setter stor pris på det.
Godt å høre at du er fornøydmed oppholdet.
Rommene med den gamle stilen skal pusses opp løpet av noen måneder.

Velkommen tilbake.

Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

For å ta det beste først: trivelige fellesområder samt hyggelig betjening.
Rommet jeg fikk var ikke mye å skryte av. I beste fall 90-talls med vegg-til-vegg teppe, strukturtapet og ett bad i samme årsklasse.
Ingen mulighet til å regulere temperatur på rommet, bortsett fra å åpne vinduet ut mot hovedveien med tilhørende støy...
Her er det rom for forbedringer.

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Ttrond

Hei,

Tusen takk for tilbakemeldingen, vi setter stor pris på det.
Det er beklagelig at rommet ikke sto til forventningene. Vi har en ny og en gammel del av hotellet.
Heldigvis skal vi gå i gang med oppussing av de eldste rommene løpet a noen måneder.

Godt å høre at du var fornøyd med fellesområder og betjeningen.

Velkommen tilbake.

Anmeldt 26. september 2018 via mobile enheter

Bodde her halvannen uke i forbindelse med jobb i Narvik. Flott enkeltrom med tv med mange kanaler. Men toalettet var gammelt og nedslitt, trangt. Minibaren/kjøleskapet fungerte ikke, ble ikke kaldt selv om kontakten sto i og skapet sto på. Umulig å sove med vindu åpent, men er ikke annet å forvente når E6 går forbi rett utenfor. Kjempegod frokost med godt utvalg og god kaffe god seng og puter. Litt lytt mellom rommene, men overkommelig. Alt i alt veldig fornøyd og anbefaler dette hotellet i Narvik.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, snipa
MarleneF1062, General Manager på Quality Hotel Grand Royal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. oktober 2018

Hei,

Tusen takk for tilbakemeldingen.
Så hyggelig at du var fornøyd med oppholdet.

Velkommen tilbake!

mvh,