Lars V S
5,0 av 5 boblerAnmeldt 22. juli 2020
5,0 av 5 boblerRom
5,0 av 5 boblerRenslighet
5,0 av 5 boblerService
Marlene Frantzen, Daglig lederQuality Hotel Grand Royal, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 4. sep. 2020
Hei Lars,

Tusen takk for den gode tilbakemeldingen.
Det gleder meg å høre at vi har gitt deg den beste hotellerfaringen i Narvik.
Ja vi er godt i gang med renoveringen og godt over halvparten av rommene er renovert.

Velkommen tilbake!

0.9 km fra Quality Hotel Grand Royal
    1.4 km fra Quality Hotel Grand Royal
    Se flere hoteller i Narvik
    Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Nok et besøk på Grand. Leverer som forventet. Hyggelig resepsjonist. Rommet greit og rent i den nye delen. Har det nødvendige inkl vannkoker. Ikke større enn det må være. Stolen vond å sitte lenge i. Pluss for at hotellet er under oppussing. Corona-frokost et pluss. En vert som forsynte oss det vi ønsket på fatet. God Corona-fokus. Grand er trygt og forutsigbart

Takk, KarlE297
    Marlene Frantzen, Daglig leder på Quality Hotel Grand Royal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2020

Hei,

Tusen takk for tilbakemeldingen.
    Det er godt å høre at du er fornøyd og at du føler det er trygt hos oss.
    Vi setter stor pris på det da dette er veldig viktig for oss.

Velkommen tilbake!

General Manager

Anmeldt 15. desember 2019

Denne gangen vil jeg gi en positiv og velfortjent anmeldelse .
    Fikk ett nylig renovert rom i den andre del av hotellet. Har tidligere fått eldre rom i den gamle delen av hotellet.
    Rommet var flott og romslig ,varmen sto på da jeg ankom rommet.
    møblene var moderne , lekre farger , og lunt parkett gulv.
    Pent bad med varmekabler.
    sengen var supergod . Opplevelsen av hotellet ble en helt annen ; med ett så flott rom.
    Servicen denne gang var upåklagelig.
    Frokosten variert , og velsmakende.
    All betjening var hyggelig og imøtekommende. Resepsjonen var julepyntet og stemningen god. Jeg hadde ett kjempefint opphold.

Romtips: Hvis du vil ha ro ,be om rom vendt bort fra sentrumsgata. Og i øvre etasje.
    Dato for oppholdet: desember 2019
    Takk, surrekatt
    MarleneF1062, General Manager på Quality Hotel Grand Royal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. mars 2020

Hei,

Tusen takk for den gode tilbakemeldingen. Vi setter stor pris på det.
    Godt å høre at vi klarte å imponere deg denne gangen, det varmer våre hjerter.

Vi ser frem til å ta imot deg flere ganger!

Marlene Føre Frantzen

Anmeldt 24. november 2019 via mobile enheter

Jeg sjekket inn på en fredag, alt så veldig bra ut, vi kom opp til etasjen der vi hadde suite, endte så opp i det som virket som en urgammel del av bygget. Rommet var stort og romslig, men resten var mer nedtur enn opptur. Frokosten var av den dårlige typen, eggerøre basert på pulvermix, halvrått bacon, nesten tomt for brød, generelt en skuffende opplevelse. Badet på rommet hadde skitne fliser, fugemassen langs veggene var gulere enn en viss president! Toalettpapiret kan vel strengt talt kalles for små servietter ment for helt andre formål, dette er virkelig skuffende, vi hadde forventet å få en ordentlig suite, ikke et rom som burde vært pusset opp for et par tiår siden. Ingen artikler på badet bortsett fra hårføner og litt såpe som såvidt kommer ut av beholderen sin.

Opp i ringa, Quality Hotel, dere har en lang vei å gå her i Narvik.

Dato for oppholdet: november 2019
    Takk, Elias T
    MarleneF1062, General Manager på Quality Hotel Grand Royal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. desember 2019

Hei,

Vi har ikke suiter på hotellet. Vi har derimot helt nyoppusset deluxe rom er er veldig fin.
    Vi er i full gang med renovering og har fortsatt noen rom som står for tur.
    Dersom du har bestilt suite og har blitt plassert der så er det veldig beklagelig.

Ta gjerne kontakt med meg på marlene.frantzen@choice.no slik at vi kan se nærmere på denne saken.

Anmeldt 23. november 2019 via mobile enheter

Bestilte superior rom her for helgen. Ankom og møtte en halvveis hyggelig, mulig sliten ansatt på jobb. Kom inn på rommet, stort nok rom, men der stopper det. Rommet bærer stort preg av slitenhet, mye møkkete fliser på badet, utslitte vegger, dører og lister. Badet har et toalett med dopapir som er ment for tørking av hender, hvor man må dra ut et og et dopapir, noe som ble veldig plagsomt. Et stort minus at det ikke finnes taklampe på rommet, ei heller stikkontakter i umiddelbar nærhet til sengen. Alt i alt en opplevelse å besøke Narvik, men hotellet bør få pusset opp hele hotellet snarest, slik at man får en standard man bør kunne forvente seg.
    PS: frokosten bar preg av sein og mangelfull påfylling, samt baconet er av en kvalitet som ikke hører hjemme på et quality hotell, det finnes heller ikke i løsvekt, men kun en bløt og kokt baconbit oppå et speilegg.

Dato for oppholdet: november 2019
    Takk, steffenevensen

Hei,

Tusen takk for tilbakemeldingen. Det er sterkt beklagelig at du fikk en slik opplevelse hos oss.
    Vi er i en prosess hvor vi holder på å totalrenovere hotellrommene.
    Håper du gir oss en ny sjanse slik at du kan prøve våre innbydende nye hotellrom!

Anmeldt 23. oktober 2019 via mobile enheter

Liker meg godt på Quality Hotel Grand Royal i Narvik. Velger dette hotellet foran andre. Alltid hyggelig mottakelse ved ankomst og fine rom i hotellets nye del. Frokosten er som på hoteller flest - kunne kanskje vært litt mer variert.

Dato for oppholdet: oktober 2019
    2  Takk, CEBOTusenfryd

Hei,

Tusen takk for tilbakemeldingen.
    Det er godt å høre at du trives hos oss.
    Vi ser frem til å ta imot deg igjen!