Booking.comUSD 143
TripadvisorUSD 133
Orbitz.com
Anmeldt 5. juli 2021

Manglende ventilasjon på rommet resulterte i svært dårlig luftkvalitet og varme. Umulig å få en god natts søvn med så ekstrem varme. Hyggelig resepsjonist som prøvde å finne løsninger til tross for manglende muligheter for å forbedre situasjonen.

Takk, kinecamillas
Marlene Frantzen, Daglig leder på Quality Hotel Grand Royal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2021

Takk for tilbakemeldingen.

Det er beklagelig at vi ikke klarte å kjøle ned rommene.
Vi er ikke vant med så høy varme her i nord som det var i denne perioden men burde helt klart hatt en løsning for det.
Godt å høre at resepsjonen gjorde sitt beste.

Håper oppholdet ellers var fint.

Ha en fin sommer videre!

Direktør

Anmeldt 24. august 2020

Nytt rom, gode senger. Ingen dusjsåpe i dusjen, og puter til allmenn bruk er unødvendig i smitterisiko tider. Hvorfor er det malt i mørke farger på rom? Tar alt lys. Hyggelig resepsjonist når vi kom. Slitte, gamle teppegulv i trappegang som er høyaktuell for utskifting.

Dato for oppholdet: august 2020
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, nai602020
Marlene Frantzen, Daglig leder på Quality Hotel Grand Royal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2020

Tusen takk for tilbakemeldingen.

Det er ulike fargetoner på rommene. Noen er lyse og andre er mørke avhengig av møbelpakke.
Det er veldig individuelt hva folk foretrekker og mange synes de mørke fargene er behagelig og eksklusiv.
Vi har valgt å prioritere hotellrommene fremfor trappegangen men den er heldigvis neste på listen.

Håper du kommer tilbake, da lover vi såpe i dusjen :)

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vi fikk tydeligvis et av de gamle slitte hotellrommene med lite bad. Sengene var gode , men rommet har behov for oppgradering. Frokosten var bra. Hyggelige folk i resepsjonen. Fungerte greit for en natt.

2  Takk, beatev115

Tusen takk for tilbakemeldingen.
Det er godt å gøre at dere hadde det fint hos oss.
Vi er i full gang med renoveringen og har tatt godt over halvparten av rommene til nå.

Håper dere kommer tilbake!

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Fikk en stort oppusset rom i 6 etasje med fin utsikt. Inneholdt det nødvendige, men savnet ett kjøleskap/ minibar. Og glass til å sette tannbørster i. Greit med gateparkeringsmuligheter. Betaling 9-17.
Standard frokostbuffet, men savnet litt flere desifikasjons flasker. Mye folk i spisesal tidvis.

Takk, M0rtenU

Hei Morten,

Velkommen tilbake!

Anmeldt 22. juli 2020

Hotellet er/ er i ferd med å bli oppgradert. Jeg fikk et romslig rom som vel også er et handicaprom (Rom 259). Rommet hadde gode kvaliteter og er samkfullt innredet. Hyggelig personale. God sovekvalitet og stille rom, selv om det ligger mot E6. Jeg har bodd på andre hoteller i Narvik, men dette er den beste hotellerfaringen i byen så langt. Kan trygt anbefales.

2  Takk, Lars Vagle S

Hei Lars,

Tusen takk for den gode tilbakemeldingen.
Det gleder meg å høre at vi har gitt deg den beste hotellerfaringen i Narvik.
Ja vi er godt i gang med renoveringen og godt over halvparten av rommene er renovert.

Velkommen tilbake!