TripadvisorUSD 165
Orbitz.com
Priceline
eDreams
Anmeldt 12. juli 2021

Hotellet er så gjennomført dårlig at det nesten blir en attraksjon. Rommene er ikke pusset opp og bærer preg av svært dårlig vedlikehold over en lang periode. Foruten resepsjonen som faktisk ser bra ut. La oss ta kortversjonen. Hotellet er ikke fylt, vi får rom med utsikt mot en murvegg (rom 318). Det er ingen temperatur justering. Stikkontaktene henger på halv åtte, vannkokeren fungerer ikke, minibaren er tom (skal den ikke brukes, fjern den), badet ser ut som klippet ut fra et dårlig Norsk sykehjem med en dusj som sender vannstrålene alle veier utenom rett ned. Frokosten, fri for det meste. Ingen påfyll etter kl. 0930 av varmmat og en kokk som ikke kjenner til ordet «smil». De to som ryddet gjorde det komplett, så ut som de deltok i en bisettelse. Plutselig kom det en Svenske med skittenhet sengetøy rullende gjennom frokostsalen… holder vel nå… så gjenstår utsjekken, skal litt til for å rette opp alt dette. Nominasjonen som dårligste er herved overlevert….

Takk, bj_rnrunew2021
Marlene Frantzen, Daglig leder på Quality Hotel Grand Royal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2021

Takk for tilbakemeldingen.
Over halvparten av hotellet har nye hotellrom og vi får stadig fler da prosessen fortsatt er i gang.
Vi har kategorisert rommene etter standarden på hotellrommene og de elste rommene er i kategorien "moderat". Der er standarden litt dåligere enn resten av hotellet og derav lavere pris.
De nyeste rommene ligger i kategori "standard" til "deluxe".

Vi skal ta en titt på rommet du har bodd på for å kunne utbedre vedlikeholdet av rommet.
Det er beklagelig at frokosten ikke var i henhold til vår standard. Dette tar vi med de det gjelder.
Våre ansatte skal være smilende og imøtekommende og vår herlige buffet skal ikke ryddes inn før frokosten er over.

Det er synd at du var så missfornøyd hos oss. Beklager dette.

Ha en fin sommer videre!

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Jeg har bodd på dette hotellet flere ganger tidligere og har vært svært fornøyd. Denne gangen bodde jeg på rom 629 med en flott utsikt og ellers helt greit. Men jeg tror det må være en stund siden dette rommet har vært brukt idet det var et tynt lag med støv på gulvet, noe som indikerer manglende rengjøring i lengre tid. Jeg legger ved et bilde for å illustrere. Dette er uakseptabelt.
Ellers mangler det stikk-kontakter ved sengen, noe som også er ugreit. Nei dette var en skuffelse.
Men ikke så galt at det ikke er godt for noe; Neste gang prøver jeg Scandic Narvik som har en ikonisk arkitektur og sentral plassering i Narvik

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Lars Vagle S

Hei Lars,

Tusen takk for tilbakemeldingen.
Vi beklager dette på det sterkeste. Ser rommet har vært ubrukt i 4 dager.
Det støver fort her og dette burde vi absolutt ha fanget opp.

Håper du kan gi oss en ny sjangse neste gang slik at vi kan vise deg hvor bra det kan være hos oss.

Ha en fin sommer.

Marlene Føre Frantzen
Direktør

Anmeldt 5. juli 2021

Manglende ventilasjon på rommet resulterte i svært dårlig luftkvalitet og varme. Umulig å få en god natts søvn med så ekstrem varme. Hyggelig resepsjonist som prøvde å finne løsninger til tross for manglende muligheter for å forbedre situasjonen.

Takk, kinecamillas

Takk for tilbakemeldingen.

Det er beklagelig at vi ikke klarte å kjøle ned rommene.
Vi er ikke vant med så høy varme her i nord som det var i denne perioden men burde helt klart hatt en løsning for det.
Godt å høre at resepsjonen gjorde sitt beste.

Håper oppholdet ellers var fint.

Ha en fin sommer videre!

Direktør

Anmeldt 24. august 2020

Nytt rom, gode senger. Ingen dusjsåpe i dusjen, og puter til allmenn bruk er unødvendig i smitterisiko tider. Hvorfor er det malt i mørke farger på rom? Tar alt lys. Hyggelig resepsjonist når vi kom. Slitte, gamle teppegulv i trappegang som er høyaktuell for utskifting.

Dato for oppholdet: august 2020
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, nai602020
Marlene Frantzen, Daglig leder på Quality Hotel Grand Royal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2020

Tusen takk for tilbakemeldingen.

Det er ulike fargetoner på rommene. Noen er lyse og andre er mørke avhengig av møbelpakke.
Det er veldig individuelt hva folk foretrekker og mange synes de mørke fargene er behagelig og eksklusiv.
Vi har valgt å prioritere hotellrommene fremfor trappegangen men den er heldigvis neste på listen.

Håper du kommer tilbake, da lover vi såpe i dusjen :)

General Manager

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vi fikk tydeligvis et av de gamle slitte hotellrommene med lite bad. Sengene var gode , men rommet har behov for oppgradering. Frokosten var bra. Hyggelige folk i resepsjonen. Fungerte greit for en natt.

2  Takk, beatev115

Tusen takk for tilbakemeldingen.
Det er godt å gøre at dere hadde det fint hos oss.
Vi er i full gang med renoveringen og har tatt godt over halvparten av rommene til nå.

Håper dere kommer tilbake!

General Manager