TripadvisorUSD 147
FindHotelUSD 147
EtripUSD 147
Orbitz.comUSD 147
Anmeldt 18. juli 2021

Bra rom, senger, bad m.m. Trivelig betjening og det spesielt på første overnatting :-) Dog sliter dem med å etterfylle frokost buffeen. Dette har skjedd begge gangene vi overnattet med 2 ukers mellomrom og frokost til forskjellige tidspunkt. Tenkte dette var et engangstilfelle men når dette skjedde igjen virket det som resturanten med leder måtte få beskjed om dårlig oppfølging av buffet. Varslet resepsjon og det kom i allefall brød på plass sammens med bestikk og rene glass/fat/kopper. Håper dette følges opp så gjestene slipper og vente på mat og fat/kopper/glass m.m.
Ikke var det overfylt med gjester heller. Vurderingen er gjort med tanke på buffet og oppfølging av denne. Ellers var alt upåklagelig for vår del :-)
Resten av hotellet kan jeg ikke gi vurdering på da vi kun overnattet for videre reise dagen etter. Parkering er etter første mann til mølla men hotellet kan gi bevis for parkering i bakgården. Greit for oss med tilhenger på bilen.

Romtips: 601 meget bra rom. Sofa krok. Spisebord med 4 stole. God dobbelseng. Badet ga følelse av spa :-) Mot E6 Dog vender dette rommet ut mot E6
Takk, jimnJ5274UX
Marlene Frantzen, Daglig leder på Quality Hotel Grand Royal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Tusen takk for tilbakemeldingen.
Det er godt å høre at oppholdet var bra.
Beklager at ikke frokosten stod til forventningene.

Velkommen tilbake!

Anmeldt 17. juli 2021

Hadde rom i det jeg tror er et nyere tilbygg. Fine rom med ok størrelse og våre hadde vindu mot baksiden var det ingen trafikkstøy (som jeg antar det er på den andre siden ut mot E6). Folksomt og litt stressende frokost med en frokostkokk som stormet inn og ut av matsalen og nærmest dyttet unna folk. Spiste en middag og lunsj på hotellets restaurant Rallaren, med god atmosfære, bra mat og ok service.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Nabulione

Hei,

Tusen takk for tilbakemeldingen!
Det er godt å høre at du har hatt det fint hos oss og at Rallarn ga gode matopplevelser.

Velkommen tilbake.

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Frokosten svarte ikke til forventningene og ingen påfyll etter ca.9.30. De ansatte på frokostbuffeten evnet ikke trekke på smilebåndet og var svært lite serviceinnstilt. Et gjentagende tema var at de ansatte virket brydd over det faktum at de jobbet i serviceyrke.

Takk, Road66642898405

Tusen takk for tilbakemeldingen.
Dette er sterkt beklagelig, jeg skal ta det opp med de det gjelder.

Velkommen tilbake!

Anmeldt 12. juli 2021

Hotellet er så gjennomført dårlig at det nesten blir en attraksjon. Rommene er ikke pusset opp og bærer preg av svært dårlig vedlikehold over en lang periode. Foruten resepsjonen som faktisk ser bra ut. La oss ta kortversjonen. Hotellet er ikke fylt, vi får rom med utsikt mot en murvegg (rom 318). Det er ingen temperatur justering. Stikkontaktene henger på halv åtte, vannkokeren fungerer ikke, minibaren er tom (skal den ikke brukes, fjern den), badet ser ut som klippet ut fra et dårlig Norsk sykehjem med en dusj som sender vannstrålene alle veier utenom rett ned. Frokosten, fri for det meste. Ingen påfyll etter kl. 0930 av varmmat og en kokk som ikke kjenner til ordet «smil». De to som ryddet gjorde det komplett, så ut som de deltok i en bisettelse. Plutselig kom det en Svenske med skittenhet sengetøy rullende gjennom frokostsalen… holder vel nå… så gjenstår utsjekken, skal litt til for å rette opp alt dette. Nominasjonen som dårligste er herved overlevert….

Takk, bj_rnrunew2021
Marlene Frantzen, Daglig leder på Quality Hotel Grand Royal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2021

Takk for tilbakemeldingen.
Over halvparten av hotellet har nye hotellrom og vi får stadig fler da prosessen fortsatt er i gang.
Vi har kategorisert rommene etter standarden på hotellrommene og de elste rommene er i kategorien "moderat". Der er standarden litt dåligere enn resten av hotellet og derav lavere pris.
De nyeste rommene ligger i kategori "standard" til "deluxe".

Vi skal ta en titt på rommet du har bodd på for å kunne utbedre vedlikeholdet av rommet.
Det er beklagelig at frokosten ikke var i henhold til vår standard. Dette tar vi med de det gjelder.
Våre ansatte skal være smilende og imøtekommende og vår herlige buffet skal ikke ryddes inn før frokosten er over.

Det er synd at du var så missfornøyd hos oss. Beklager dette.

Ha en fin sommer videre!

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Jeg har bodd på dette hotellet flere ganger tidligere og har vært svært fornøyd. Denne gangen bodde jeg på rom 629 med en flott utsikt og ellers helt greit. Men jeg tror det må være en stund siden dette rommet har vært brukt idet det var et tynt lag med støv på gulvet, noe som indikerer manglende rengjøring i lengre tid. Jeg legger ved et bilde for å illustrere. Dette er uakseptabelt.
Ellers mangler det stikk-kontakter ved sengen, noe som også er ugreit. Nei dette var en skuffelse.
Men ikke så galt at det ikke er godt for noe; Neste gang prøver jeg Scandic Narvik som har en ikonisk arkitektur og sentral plassering i Narvik

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Lars Vagle S

Hei Lars,

Tusen takk for tilbakemeldingen.
Vi beklager dette på det sterkeste. Ser rommet har vært ubrukt i 4 dager.
Det støver fort her og dette burde vi absolutt ha fanget opp.

Håper du kan gi oss en ny sjangse neste gang slik at vi kan vise deg hvor bra det kan være hos oss.

Ha en fin sommer.

Marlene Føre Frantzen