Arctic Train
Kjekk togtur

Fantastisk opplevelse. Audioguiding og veldig vennlig personale. Lett å nå og booke. En opplevelse... les mer

Anmeldt 17. mai 2022
Haugesunderen
Haugesund, Norge
Vår lille Narvik-ferie

Vi tok oss en tur på Ofotbanen. Det var litt rallar-opplevelser og litt krigshistorie. Interressant... les mer

Anmeldt 10. august 2021
Paul K
Sarpsborg, Norge

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Fin togtur, hyggelig personale, god utsikt. Stopp på flere stasjoner oppover. Gåtur ned til Rombaksfjorden og båttur ut. Fin pakkeløsning for en dagstur.

2  Takk, EvaMariaK6
Anmeldt 7. juli 2021

Fantastisk tur i vakker natur.
Umåtelig god service! Verd ei krone!
Gleder oss til neste tur! Dette må oppleves.

Takk, 319jensa
Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Flott tur i fantastisk natur. Togturen opp Bjørnfjell er spektakulær. Gåturen ned til Rombaksbotn langs Rallarveien er full av historie og flott utsikt. Lettgått og god sti hele veien.

Takk, TrondB42
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Ofotbanen i Narvik, Nordland leverer stor naturopplevelse med Artic Train. Her kan du følge togsporet fra Narvik, inn Rombaksfjorden og videre langs Norddalen og opp på platået Bjørnfjell. Her møter du også de store togene som frakter malm fra Kiruna.

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, 181_ivindb