Priceline
Agoda.comUSD 130
Anmeldt 19. oktober 2018

Dette hotellet er et ok overnattingssted for en natt. Ved frokost så oppdager en at det er firmaer som bor der fast når de jobber i Narvik. Deres ansatte oppførte seg som de var hjemme, kaffekanner, påleggsfat etc tok de til bordene sine når de lagde seg matpakker. Bare en person på jobb som ikke klarte å fylle opp manglende mat etc. Middagen om kvelden var like dårlig som forrige gang jeg var der, alt var ihjelkokt. Bytt kokk. Rommene er ok. Det som gir stedet et stort pluss er den hyggelige jenta som var i resepsjonen, (jeg trur hun er polsk)hun gjorde at en følte seg velkommen og at en kommer tilbake. (Hennes fortjeneste at det ble 4 og ikke 3 stjerner)

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Selger2015
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Ankom nær midnatt og ble tatt i mot av ei hyggelig resepsjonist, gjorde kvelden positiv. Litt kronglete å finne frem, men de hadde fått opp nye skilt som viste vei.
Hotellet ligger nesten rett ved bakken, et supert utgangspunkt for flere typer topp- eller skiaktiviteter om vinteren.
Rommet var nyoppusset, gardiner, senger, sittegruppe og Nespresso kaffemaskin.
Minibaren var tom, kommer kanskje siden?
Til å være et superiorrom fantes det ikke noe ekstra på badet, ikke så mye som en dusjhette

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, JosteinEG
Anmeldt 12. april 2018 via mobile enheter

Booket inn 4 netter med heiskort. Ved ankomst måtte jeg reservere betalingen med mitt MasterCard og ble fortalt at dette ikke skulle bli trukket fra konto. Ved utsjekk betalte jeg iht. regning kr 5790, men i nettbanken oppdager jeg at de har trukket meg for kr 6531. I tillegg har de lagt inn et reservert trekk på kr 4800 og dermed overtrekt MasterCardet mitt.

Da jeg kontakter hotellet får å få en oppklaring, møter jeg en meget nonchalant resepsjonist på telefonen, som tydeligvis ikke vet hva hun snakker om.
Etter å ha brukt mye tid, både får å forsøke å stoppe ektratrekket på kr 4800, samt få tilbakebetalt kr 741 som er allerede belastet får jeg en mail fra en annen ved hotellet som skriver at jeg vil motta kr 989 innen 10 dager!
Maken til surr har jeg aldri opplevd.
Legger også til at min venninne ble trukket kr kr 13498 istedenfor kr 5246.
I skrivende stund har jeg fremdeles ikke fått bekreftet at de fikser dette.

Dato for oppholdet: april 2018
2  Takk, Kaja R
Anmeldt 19. mars 2018 via mobile enheter

Kom fredag og fikk et flott rom, og betalte ved ankomst. Spiste i restauranten om kvelden og kan dessverre ikke skryte av maten. Grønnsakene var kokt til en ukjennelig farge og ikke spisende.
Frokost dagen etter var en heller tragisk opplevelse. Det var ingen asjetter/fat å finne for å ha maten på. Måtte til slutt gå inn på kjøkkenet å spørre, men der var ingen som forstod hverken norsk eller engelsk.
Etter en stund kom det en kar som kunne såpass engelsk at han fant det vi trengte.
Frokost søndag morgen var også en heller dårlig opplevelse da all varmat ikke var varm, da varmeplate måtte være avslått eller så lav på varme at maten var kald.
Da vi skulle reise på søndag påstod resepsjonisten at vi ikke hadde betalt og skulle se kvittering, enda vi brukte kort.
Kvittering lå på rommet i søpla og mente vi måtte hente denne.
Da vart undertegnede smått forbannet og han gav seg.
Dessverre et av mine dårligste hotellopphold.

Dato for oppholdet: mars 2018
1  Takk, Hans S
Anmeldt 11. februar 2018 via mobile enheter

Det var et helt greit koselig hotell, greie fine rom og en ok frokost :)
Var en helgetur i Narvik og det beste med hotellopplevelsen var Jocelynn i resespsjonen. Utrolig hyggelig og serviceminded. Tusen takk for at du gjorde helgen vår bedre :)

Dato for oppholdet: februar 2018
1  Takk, Nicolai W