TripadvisorUSD 145
Booking.comUSD 145
Agoda.comUSD 153
FindHotelUSD 146
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger litt utenfor sentrum. Rommene er ok. De skulle nok hatt noe oppussing. Det ble ikke redd opp/ skiftet håndklær. Vi var der to netter. Frokosten er bra. De i resepsjonen kunne nok vært mer kundevennlige. Var nesten som du var til bry da du skulle sjekke inn. Helt ok, ikke mer

Takk, beatev115
Marlene Pedersen, General Manager på Thon Hotel Narvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. september 2020

Hei,
Takk for tilbakemeldingen.
Vi beklager så mye at dere opplevde resepsjonistene våre som lite kundevennlige. Slik skal det selvfølgelig ikke være.
Ett av koronatiltakene våre er at det ikke blir tatt inhouse før etter tre overnattinger. Alle tiltakene vi gjør er for å sikre dere som gjester og våre ansatte.

Veldig hyggelig å høre at dere var fornøyde med frokosten vår.
Velkommen igjen ved en senere anledning.

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet passer sikkert for vinterbruk, dvs om en skal i bakken.
Sommerstid er det ikke like bra.
Resepsjonen har virkelig mulighet til forbedring - nå går det med lav hastighet,
lav fokus på gjest. I tillegg er det ikke akkurat trivelig i selve resepsjonen.
Rommene OK minus. Dør ut fra rom var til felles balkong for mange rom.
Desverre ikke noe sted vi ønsker oss tilbake.

Takk, Tsr1507

Hei,

Takk for tilbakemeldingen.

Vi beklager så mye at vi ikke levde opp til forventningene deres.
Vi håper å se dere igjen ved en senere anledning.

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelige ansatte i resepsjonen kan veie opp for mye, men dette er et hotell jeg har vanskelig for å anbefale. Et heller utrivelig hotellrom som kan minne noe om sykehus, samt en full frokostsal med en person i rydding/bestilling/servering gjorde at vi etter en times venting rett og slett ga opp.

Takk, sisselhorsdal
Anmeldt 9. juli 2020

Fint superior rom med alt vi trengte.Hyggelig betjening både i resepsjon og i frokostsal.Veldig god service,ingenting å klage på:)I disse koronatider var det ikke buffet,men vi fikk 3 valg.To av oss valgte norsk frokost,en valgte internasjonal,alt var velsmakende og ferskt.Vi kunne også hente oss frukt og kaker.Gratis parkering rett utenfor døren til resepsjonen og fint område.Vi kommer gjerne tilbake.

Romtips: Vi hadde rom mot fjellet/fjellheisen,veldig stille rom:)
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, wenche951

Hei Wenche,

Tusen takk for meget hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på.

Vi ser frem til besøk av dere ved en senere anledning :-)

Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet er helt greit for en overnatting, men bærer preg av slitasje og lite vedlikehold. Badet på rommet var noe shabby og dusjhjørnet hadde dører som var trege å åpne, gammel innredning og mangelfull belysning i taket på oppholdsrommet. Renholdet virket å være ganske bra. Når vi bodde på hotellet var det coronatiltak, noe som viste seg på frokostserveringen. Vi følte det var ganske kaotisk, servitører som løp mellom kjøkkenet og restauranten, og kjempelang ventetid før vi fikk frokosten servert. Servitørene gjorde nok sitt beste i jobben sin, men vi tenker dette burde vært organisert på en annen måte, det var rett og slett alt for mange gjester samtidig i lokalet. Uten stående buffet ble det sertver fra en slagt à la carte meny, dette fungerte heller dårlig etter vår oppfatning da ventetiden ble veldig lang. Utvalget på menyen var helt grei.

1  Takk, 727runeg