Booking.comUSD 161
Orbitz.comUSD 154
CheapTicketsUSD 154
eDreamsUSD 161
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Flott beliggenhet og hyggelig mottakelse. Stort, rent og bra rom for tre voksne, dog i kjelleretasjen med utsikt til en masse ugress. Manglet varme i badegulvet, men det hadde sikkert ordnet seg i en kaldere periode. Meget god frokost med godt utvalg.

2  Takk, SveinH843
Marlene Pedersen, General Manager på Thon Hotel Narvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. september 2020

Hei Svein,

Tusen takk for tilbakemeldingen. Vi er glade for at du hadde et fint opphold hos oss.

Velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Ble positivt overrasket da vi kom. Stille og rolig hotell, enkelt å finne fram. Koselig betjening, rent og pent. Fin frokost, det eneste er at vi kunne ønske at frokostiden varte til 11.00, det var tross alt ferie. Tror det var fler som mente det samme, for det var rimelig fullt i salen. Men ellers ikke noe å sette fingeren på.

1  Takk, 895truder

Hei,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er glade for at dere hadde et fint opphold hos oss.
Dere er hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger litt utenfor sentrum. Rommene er ok. De skulle nok hatt noe oppussing. Det ble ikke redd opp/ skiftet håndklær. Vi var der to netter. Frokosten er bra. De i resepsjonen kunne nok vært mer kundevennlige. Var nesten som du var til bry da du skulle sjekke inn. Helt ok, ikke mer

Takk, beatev115

Takk for tilbakemeldingen.
Vi beklager så mye at dere opplevde resepsjonistene våre som lite kundevennlige. Slik skal det selvfølgelig ikke være.
Ett av koronatiltakene våre er at det ikke blir tatt inhouse før etter tre overnattinger. Alle tiltakene vi gjør er for å sikre dere som gjester og våre ansatte.

Veldig hyggelig å høre at dere var fornøyde med frokosten vår.
Velkommen igjen ved en senere anledning.

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet passer sikkert for vinterbruk, dvs om en skal i bakken.
Sommerstid er det ikke like bra.
Resepsjonen har virkelig mulighet til forbedring - nå går det med lav hastighet,
lav fokus på gjest. I tillegg er det ikke akkurat trivelig i selve resepsjonen.
Rommene OK minus. Dør ut fra rom var til felles balkong for mange rom.
Desverre ikke noe sted vi ønsker oss tilbake.

Takk, Tsr1507

Takk for tilbakemeldingen.

Vi beklager så mye at vi ikke levde opp til forventningene deres.
Vi håper å se dere igjen ved en senere anledning.

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelige ansatte i resepsjonen kan veie opp for mye, men dette er et hotell jeg har vanskelig for å anbefale. Et heller utrivelig hotellrom som kan minne noe om sykehus, samt en full frokostsal med en person i rydding/bestilling/servering gjorde at vi etter en times venting rett og slett ga opp.

Takk, sisselhorsdal