TripadvisorUSD 152
Orbitz.com
Travelocity
Agoda.comUSD 161
Anmeldt 15. juli 2021

Da vi sjekket inn var ikke rommet vasket/rengjort etter gjesten før oss. Renholderne fikk klar beskjed fra resepsjonen om å gjøre det straks,- men de tok seg meget god tid før det tilsynelatende var i orden. Da vi kom inn på rommet var heller ikke søppelboksen på badet tømt,- der lå mye etterlatenskaper fra tidligere gjest.

Takk, LA6TOA
Anmeldt 16. mai 2021 via mobile enheter

Prøvd å booke rom der med familie, førte gangen jeg ringte tilbake hadde de glemt å legge inn bestillingen. Ved kontakt andre gangen fikk jeg bestilt rom igjen. Men denne gangen med høyere pris. Her får jeg heller ikke noe bekreftelse på rommet. Ringer å purrer da får jeg beskjed om at de hadde tenkt å ta kontakt. Fordi jeg har sagt av vi har med hund. Jeg får da beskjed om at vi ikke kan ha familie rom men må ha to enkle rom. Her legger de da på prisen for 3 gang. Alt dette innen 48 timer. Fra 1750 kr til 2500.pluss tillegg for hund på 400.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, 1975rv
Anmeldt 14. mars 2021 via mobile enheter

Noen dager etter booking/ betaling på nett ble jeg oppringt med beskjed om at jeg måtte betale ytterligere kr.1440,- for det ene rommet da det var noe feil i bookingsystemet mtp skipakken. Personen kunne på gebrokken norsk ikke redegjøre for hva som var feil men at vi måtte betale ved innsjekk.
Betalte beløpet ved ankomst og i tillegg kostet det kr.100,- pr heiskort som det ikke var opplyst om.
Ved ankomst stinket det kloakk i hele bygget. Ingen info eller tilbud om kompensasjon..
Ved utsjekk måtte jeg nærmest krangle med resepsjonist for å bevise at ovennevnte beløp var betalt ved innsjekk, da det ikke var registrert i systemet. Heldigvis hadde jeg nettbanken på mobilen og kunne vise at beløpet var trekt. Særdeles lite hyggelig med andre gjester bak i kø!

Beliggenhet bra.
Frokost ok, men alle 'varmretter ' var kalde.

Dato for oppholdet: februar 2021
Takk, wiggob696
Marlene Pedersen, General Manager på Thon Hotel Narvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. april 2021

Hei Wiggob696 og tusen takk for tilbakemeldingen, vi setter stor pris på det.

Trist å høre at oppholdet ikke sto til forventningene.
Dette er ikke i samsvar med den standarden vi ønsker å levere. Det er sterkt beklagelig at ditt opphold ble som beskrevet.
Jeg skal ta tilbakemeldingen din videre til de respektive avdelinger.

Vi takker så mye for at du valgte å bo hos oss og ønsker deg hjertelig velkommen tilbake!
Med vennlig hilsen,
Thon Hotel Narvik

Anmeldt 12. oktober 2020

Sjekket inn, fikk ikke vann eller avis som en skal få som medlem. Kaffemaskin på rommet med 2 stk uvaskede kaffekrus. Disse var bare tørket over med papir og ikke vasket. Direkte skitne kopper. Direkte uhygienisk av rengjører. På hotellets hjemmesider står det at åpen om kvelden, dette stemmer ikke og det er akseptabelt. Men, fjern det fra hjemmesiden deres. Bor på dette hotellet 3 ganger i året og neste gang vurderer jeg et annet hotell i Narvik.

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, Selger2015

Hei Selger2015 og takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en ærlig anmeldelse etter ditt besøk hos oss. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre oss, og vi tar med oss tilbakemeldingene dine. Vi beklager så mye at vi ikke levde opp til forventningene deres. Vi håper å se dere igjen ved en senere anledning.
Med vennlig hilsen, Thon Hotel Narvik

Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Har det som trengs. Sov godt. Litt lite tiltak mot corona ifb. frokost. Frokosten ble avsluttet litt tidlig til å være i fellesferien. Hotellet ligger 500 meter over for hovedgata i byen, opp mot skianlegget

Takk, 951arek
Marlene Pedersen, General Manager på Thon Hotel Narvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. september 2020

Hei,
Tusen takk for tilbakemeldingen. Du er hjertelig velkommen igjen ved en senere anledning.

Med vennlig hilsen
Marlene Pedersen