Agoda.comUSD 157
Trip.comUSD 157
eDreamsUSD 149
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Ankom hotellet forholdsvis sent en sommerkveld. Booket på forhånd, og den ansatte på telefon var svært hyggelig. Hotellet holder helt ok standard. Det var i kaldeste laget på rommet. Dusjen har grusomt dårlig vanntrykk, og du føler du må tilbringe en dag der inne for å bli ren. Frokosten varte bare til 09:00 på morgenen, noe som ble litt tidlig for sent ankomne midt i sommerferien. Gratis parkering.

Romtips: Hotellet befinner seg litt opp i skråningen ovenfor Narvik sentrum, men er forholdsvis godt skiltet. Gode parkeringsmuligheter.
1  Takk, tmn717
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet er plassert ved foten av Narvikfjellet, passer ypperlig for dem som har tenkt seg en tur i slalåmbakken. Selve rommene var ok standard, dog virker litt slitt. God frokost og meget hyggelig betjening. Trekk for null aircondition på rommene. Vi var nok uheldige og overnattet den ene solskinnsdagen i året - men det resulterte i 1000 grader på rommet.

Romtips: God parkering Ingen aircondition Hundevennlig
Takk, bj_rnhelgej
Anmeldt 15. juli 2021

Da vi sjekket inn var ikke rommet vasket/rengjort etter gjesten før oss. Renholderne fikk klar beskjed fra resepsjonen om å gjøre det straks,- men de tok seg meget god tid før det tilsynelatende var i orden. Da vi kom inn på rommet var heller ikke søppelboksen på badet tømt,- der lå mye etterlatenskaper fra tidligere gjest.

Takk, LA6TOA
Anmeldt 16. mai 2021 via mobile enheter

Prøvd å booke rom der med familie, førte gangen jeg ringte tilbake hadde de glemt å legge inn bestillingen. Ved kontakt andre gangen fikk jeg bestilt rom igjen. Men denne gangen med høyere pris. Her får jeg heller ikke noe bekreftelse på rommet. Ringer å purrer da får jeg beskjed om at de hadde tenkt å ta kontakt. Fordi jeg har sagt av vi har med hund. Jeg får da beskjed om at vi ikke kan ha familie rom men må ha to enkle rom. Her legger de da på prisen for 3 gang. Alt dette innen 48 timer. Fra 1750 kr til 2500.pluss tillegg for hund på 400.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, 1975rv
Anmeldt 14. mars 2021 via mobile enheter

Noen dager etter booking/ betaling på nett ble jeg oppringt med beskjed om at jeg måtte betale ytterligere kr.1440,- for det ene rommet da det var noe feil i bookingsystemet mtp skipakken. Personen kunne på gebrokken norsk ikke redegjøre for hva som var feil men at vi måtte betale ved innsjekk.
Betalte beløpet ved ankomst og i tillegg kostet det kr.100,- pr heiskort som det ikke var opplyst om.
Ved ankomst stinket det kloakk i hele bygget. Ingen info eller tilbud om kompensasjon..
Ved utsjekk måtte jeg nærmest krangle med resepsjonist for å bevise at ovennevnte beløp var betalt ved innsjekk, da det ikke var registrert i systemet. Heldigvis hadde jeg nettbanken på mobilen og kunne vise at beløpet var trekt. Særdeles lite hyggelig med andre gjester bak i kø!

Beliggenhet bra.
Frokost ok, men alle 'varmretter ' var kalde.

Dato for oppholdet: februar 2021
Takk, wiggob696
Marlene Pedersen, General Manager på Thon Hotel Narvik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. april 2021

Hei Wiggob696 og tusen takk for tilbakemeldingen, vi setter stor pris på det.

Trist å høre at oppholdet ikke sto til forventningene.
Dette er ikke i samsvar med den standarden vi ønsker å levere. Det er sterkt beklagelig at ditt opphold ble som beskrevet.
Jeg skal ta tilbakemeldingen din videre til de respektive avdelinger.

Vi takker så mye for at du valgte å bo hos oss og ønsker deg hjertelig velkommen tilbake!
Med vennlig hilsen,
Thon Hotel Narvik